Hirdetés

Egyszerű és okos

Beszélgetés Déri Enikővel és Demeczky Nórával, a DE_FORM Design Agency alapítóival és kreatív igazgatóival.

„Minden fogyasztói cikké változott, még az érzéseink is”

Kazsik Marcell tervezőgrafikussal beszélgettünk.

Csak a változás örök

Hu-Yang Kamillával a képalkotáson keresztül a világhoz való kapcsolódásról, az ürességben rejlő teremtés lehetőségéről és a világgal békés jelenlétről beszélgettünk.

OCTOGON hunters | A legszebb balatoni borcímkék

Levadásztuk a legszebb balatoni borcímkéket!

Csupa zöldség...

Máray Mariann gyerekkönyv illusztrátor képei a Kornél kávézóban.

Mindenki megtalálja benne, amit keres – az Euro 2024 logója

Az UEFA bemutatta a 2024-es Európa-bajnokság logóját.

Zenei plakátokkal nyert Red Dot Best of the best díjat a Gábor Palotai Design

A Svéd Dalszerzők és Komponisták Társaságának tervezett plakátok és logó Red Dot-díjat értek.

UX/UI design userek bevonásával

A Profession digitális megújulása új applikációval, arculat kézikönyvvel és némi humorral.

Útmutatás, közösség, emberközpontúság - az Apor Vilmos Katolikus Főiskola új arculata

Megújult az Apor Vilmos Katolikus Főiskola arculata.

TypoHungry – a hazai tipográfia elmúlt húsz éve

Az internet és a digitalizáció merőben új irányokat hozott a hazai tipográfiában, ezt a korszakot mutatja be a könyv.

Mit szimbolizál a tokiói olimpia sakktáblát idéző logója?

Rögös utat jártak be a japánok, mígnem Asao Tokolo emblémájával mindenki megbékélt.

Tapéták, amikben a grafikai ábrázolás technikai háttere párosul az emberek iránti nyitottsággal

Így készülnek Paál Zsuzsanna tervezőművész egyedi tapétagrafikái.

Papír/forma: százötven éve rajzok és grafikák bűvöletében

A Szépművészeti Múzeum jubileumi tárlatán a gyűjtemény legérzékenyebb, ritkán kiállított kincsei

Minden, amit a logókról tudni érdemes

Megjelent Michael Evamy Logo: The Reference Guide to Symbols and Logotypes legújabb kiadása. 

A Renault visszakanyarodott Vasarelyhez

Egyszerre retro és újító a francia autógyártó új emblémája.

A Fehér Ház új logója szembemegy a trendekkel

Nem „laposították”, hanem inkább texturálták.

Szembemegy a trendekkel a Pfizer új logója

Egyszerűbb helyett összetettebb lett, utal a DNS-re, és feledteti a Viagrát.

Hirdetés