Westwood Group Kft. néven folytatja útját a Westwood D. Intercontinental.

Az FF&E specialista cég termékei mellett tervezői és projekt szolgáltatásokat is nyújt partnereinek. Integrált design megoldásaikkal és innovatív látásmódjukkal a funkció és a kényelem összhangját hozzák létre, a tervezéstől egészen a megvalósításig, iroda, HoReCa és lakossági projektjeikben.

360 fokos perspektívával nem csak forgalmazóként, hanem operatív döntéshozóként, üzemeltetőként és tervezőként is gondolkodnak.

A Westwood évekig egy szokatlanul karakteres arculatot hordozott: egy sárga elefántba rajzolt út szimbolizálta a mozgást, a fejlődést és az ambíciót. Új cégnevükkel a Westwood Group számára egy új korszak kezdődik, amit egy erőteljes, újjászületett jelkép kísér.

A cég nemcsak méretében nőtt, hanem látásmódjában is. A fejlődés szolgáltatásaikban, szemléletükben is tetten érhető, az új arculat azért született, hogy a világ azt lássa bennük, amivé váltak — és ami inspirálhatja az iparágat.

Új arculatuk középpontjában szintén az elefánt áll, mint előre tekintő szimbólum, amely bölcsességet, stabilitást és rendíthetetlen erőt hordoz.

A logó a modernitás és az örökség egyensúlyát tükrözi — az embléma klasszikus, centrikus elrendezésű tipográfiával egészül ki, ami mellé a meglepő, kontrasztos színskálát társítva egy modern, hagyományokra épülő prémium brand képe alakul ki.

Az új arculat részeként megújult weboldallal, friss vizuális világgal és egységes, magabiztos hangvétellel jelentkeznek.

Minden érintkezési pont — a digitális felületektől a nyomtatott anyagokig — a Westwood Group új, merész szellemiségét tükrözi.

Instagram | Linkedin




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Megújult a Magyar Tudományos Akadémia arculata

Megújult a Magyar Tudományos Akadémia arculata

Új ruhában a 200 éves születésnap előtt

Szívmelengető arculat egy szívmelengető márkához

Szívmelengető arculat egy szívmelengető márkához

Borsa Aliz cukorbetegeknek készült termékeknek épített márkát

Két rangos díjat is nyert a Néprajzi Múzeum arculata

Két rangos díjat is nyert a Néprajzi Múzeum arculata

A Magyar Formatervezési Díj Vizuális Kommunikáció kategória fődíja után a Kreatív magazin által alapított RGB díjának nagyarculat kategóriájában is díjat kapott a Néprajzi Múzeum DE_FORM és Explicit Studio által tervezett arculata – a szakmai zsűri a legjobb, azaz RED fokozattal minősítette. Ennek kapcsán osztjuk meg a témában írt korábbi cikkünket!

Hirdetés