Az új Néprajzi Múzeum és Látogatóközpont. Cikkünk az OCTOGON magazin 175-ös (2022/3-as) lapszámából.
A nyitóhéten keddtől vasárnapig hosszabbított nyitva tartással, este 8 óráig látogatható.
Digitalizációval egy kárpátaljai község hagyományainak megőrzéséért ezekben a háború sújtotta időkben – Unbreakable Traditions.
Interjú a STUDIO Ü duóval, Tücsök Esztivel és Szücs Bettivel.
A Normafa Delikát elhozza a természetbe a belvárost – no, nem tolakodóan, inkább finom, családias környezetbe ágyazva.
Bejártuk az átadás előtti épületet.
A DE_FORM tervezett arculatot a még épülő Görögkatolikus Múzeum számára.
Az egyetem kommunikációs eszköztárának egészét átgondolta és kitalálta a Salt Communications.
Az UEFA bemutatta a 2024-es Európa-bajnokság logóját.
A Svéd Dalszerzők és Komponisták Társaságának tervezett plakátok és logó Red Dot-díjat értek.
Balogh Balázs médiadesigner feleségével és Forrai Brigittával közösen idén két Red Dot díjat is nyert Brand & Communication Design és Digital Solutions kategóriában.
Megújult az Apor Vilmos Katolikus Főiskola arculata.
A kelet-európai identitás szellemében újul meg a magazin arculata és tartalma.
Bővül a Városligeti Promenád, megújul a Rondó, összekötő parkrész lesz az MZH és a Néprajzi Múzeum között.
A DOT Creative ügynökségnek köszönhető az ígéretes munka, ami még további meglepetéseket tartogat.
Egyszerűbb helyett összetettebb lett, utal a DNS-re, és feledteti a Viagrát.
Pedig még csak január van…
2021-ben is folytatódnak az átadások a Városligetben, jön a Magyar Zene Háza, nő a park zöldfelülete.
A koreai autógyártó új logóját mindenképpen szokni kell.