A Hanna-Barbera-i retró színvilág és a modern kávékultúra násza

A Normafa Delikát elhozza a természetbe a belvárost – no, nem tolakodóan, inkább finom, családias környezetbe ágyazva.

Ikonosztázok modern leképeződései

A DE_FORM tervezett arculatot a még épülő Görögkatolikus Múzeum számára.

Reszponzív_Rugalmas_Sokszínű

Mutatjuk a Néprajzi Múzeum új logóját és arculatát.

A Corvinus új arculata több egy sima vizuális eszköztárnál

Az egyetem kommunikációs eszköztárának egészét átgondolta és kitalálta a Salt Communications.

Mindenki megtalálja benne, amit keres – az Euro 2024 logója

Az UEFA bemutatta a 2024-es Európa-bajnokság logóját.

Zenei plakátokkal nyert Red Dot Best of the best díjat a Gábor Palotai Design

A Svéd Dalszerzők és Komponisták Társaságának tervezett plakátok és logó Red Dot-díjat értek.

Red Dot díjas a karantén ihlette online mesecsatorna is

Balogh Balázs médiadesigner feleségével és Forrai Brigittával közösen idén két Red Dot díjat is nyert Brand & Communication Design és Digital Solutions kategóriában. 

Útmutatás, közösség, emberközpontúság - az Apor Vilmos Katolikus Főiskola új arculata

Megújult az Apor Vilmos Katolikus Főiskola arculata.

Átadták a Nyugati pályaudvar megújult csarnokát 

A Nyugati pályaudvar teljes tetőszerkezetének felújítása a tervek szerint jövő nyárra fejeződhet be.

Aluljáró vagy gőzhajó?

Balatoni vasúti aluljárót alakított át a MÁV.

Kiss Miklós tervez arculatot a szintet lépő Hypeandhypernek

A kelet-európai identitás szellemében újul meg a magazin arculata és tartalma.

Elindult az utascentrum építése a Keleti pályaudvaron

A várhatóan 11 hónapig tartó munkákat követően, a fejlesztés az utasok eddiginél komfortosabb kiszolgálását teszi lehetővé.

pályaudvar

Atomic Designnal újult meg a MÁV online arculata

A DOT Creative ügynökségnek köszönhető az ígéretes munka, ami még további meglepetéseket tartogat.

Szembemegy a trendekkel a Pfizer új logója

Egyszerűbb helyett összetettebb lett, utal a DNS-re, és feledteti a Viagrát.

A Kia új logója igyekszik lépést tartani a márkával

A koreai autógyártó új logóját mindenképpen szokni kell.

Melléfogtak a CIA új logójával

A rebranding nem azt a hatást hozta, amit vártak tőle, de azért felfigyeltek rá a fiatalok.

Öt fejezet brandingtől az arculattervezésig

Gyakorlati tudás a brandépítésről, avagy hogyan lesz a brandből arculat?

Debreceni kreatívok taroltak egy arculati világversenyen

A Kreatív Vonalak öt terve is komoly elismerést kapott a WOLDA pályázatán. 

Hirdetés