A Fuwen Általános Iskola tervezői mindent megtettek azért, hogy jól érezze magát a gyermek az iskolapadban.
Cseh András, a CAN Architects építésze magával ragadó TED-előadást tartott a térről való gondolkodás megismertetéséről.
Dúll Andrea környezetpszichológus a mikroszinttől építené fel az ideális iskolát.
Krajnyák N. Bence Finnországban, az Oului Egyetem építészképzésén dolgozott ki egy projektet, amely ugyan még nem diplomamunka, ám érett, publikálásra érdemes dolgozat. Lássuk hát a Lammassaari Középiskola és Közösségi Központ tervét!
Jenei Nikolett középiskolás benyomásait felhasználva megtervezte a saját alternatív iskoláját.
A Shaw Contract szőnyegcsaládjai élményt nyújtanak, hangulatot teremtenek és újradefiniálják a teret.
Olyan, mintha egy kínai kertben járnánk, vagy egy sziklás-völgyes hegyvonulaton.
A BIG tervezte erdei házikó megoldás lehet a nagyvárosból kiszakadni vágyóknak.
Épületek sivatagban, erdőben, vízparton vagy éppen New York közepén. Összekötő elemük a természet.
Az iskolák zöld fejlesztése pozitív hatással van a tanulók teljesítményére.
Let’s Colour: Különleges, háromdimenziós falfestést kapott egy vidéki iskola.
Átgondoltság, rend, közösség - e három szó köré szervezte építészeti koncepcióját a batlab két tervezője, Batizi-Pócsi Gergő és Batizi-Pócsi Péter.
Öt hátrányos helyzetű iskolának segített a Market Építő Zrt. a Domestos iskolamosdó felújítási program kiemelt támogatójaként.
A két, csúcstechnológiát képviselő, környezetbarát épület célja, hogy ideális teret biztosítson a közösségi élet, a tanulás és az oktatás számára.