Hétköznapi relikvia Kínából | INDUST-REUSE

Épület mint süteményes forma

Kortárs művészet a brutalizmus oltárán


Építészeti reuse művészeti céllal

Hotel a gyárban

Pécsi építészhallgatók is közreműködnek a Zsolnay-gyár újragondolásában

Detroiti garázsból színház

Adaptív reuse projekt az Egyesült Államokból

Fényművészet a piacon | LAM

Az intézményről és a Superluminal kiállításról bővebben

BEST OF OCTOGON online 2023 | INOTA Fesztivál, INDUST-REUSE

Egy erőmű kulturális revitalizálása

Reuse projekt nyerte a Pirán Építészeti Díjat

„Elismerjük, hogy a meglévő épületek újrahasznosítása az építészeti kultúra központi eleme”

Portugál parasztházból múzeum

A Casal Saloio új élete

A könnyedség hatalmassága

Horváth Barnabás fotókiállítása a MOMkult Reich Károly Galériájában

Anyagtörténetek | Architectural Matters

Belgiumból érkezik a MOME előadássorozatának következő vendége

A múlt folytonossága

Kolostorromból kulturális központ Korzikán

A világ legrégebbi repülőgéphangárjának újjászületése

Hangar Y, egy francia reuse projekt 

A kínai cementgyár futurisztikus tetőbővítéssel éled újra

A váz megmarad, a tető kibővül

Vágóhídból galéria

Az ostravai Plato Art Gallery 

Mexikói textilgyárból co-manufaktúra | INDUST-REUSE

Egy organikus átalakulás Mexikóvárosból

Reuse koncepció Breuer Marcel brutalista irodaházára

A Brooks + Scarpa a híres washingtoni épület jövőjén gondolkozik

Adaptív újrahasznosítás skandináv módra

105 éves üvegházból klímatanterem

Techno legenda Berlinből | INDUST-REUSE

Beszélgetés Dimitri Hegemannal, a Tresor klub és az Atonal fesztivál alapítójával

Hirdetés