Észak-Európa legnagyobb infrastrukturális építkezése a Fehmarnbelt alagút a Balti-tengerben, amely a világ leghosszabb süllyesztett, valamint kombinált vasúti és közúti alagútja is lesz. Vízközeli extrém feladatokkal azonban a Meva mérnökei itthon is találkozhatnak: Mohácson az áradó Duna tette kihívássá az új partfal építését, míg a budapesti Kvassay-zsilipnél 7 méteres falak épültek a Duna medrében, néhol 10 méter mélyen az árvízvédelmi résfal szintjéhez képest.
Nem csak a dunai hajózásban és a Szigetköz vízellátásában van nagyon fontos szerepe a komplexumnak, de látványosságnak sem utolsó.
„Egy étterem akkor jó, ha a vendég bárhol leül egy székre, úgy érzi, hogy az övé a legjobb hely.”
Decemberben a fényművészetet és a fényt mint építészeti témát járjuk körül
URBANUM meets OCTOGON – Kulcsár Géza írása az aktuális Budapest 150 tematikánk kapcsán.
Ilyen lenne a mi The New Yorker magazinunk
Tótszabó Tamás, a Pyxis Nautica építésze a 150. születésnapját ünneplő fővárosról
Helyes Gábor építész és fotográfus panorámafotói
A 150. születésnapját ünneplő főváros köszöntése
Barakonyi Zsombor Keleti pályaudvart ábrázoló képe
Ferkai András köszönti a 150. születésnapját ünneplő fővárost
Zenés képeskönyv a fővárosról
Az OCTOGON online novemberben a 150. születésnapját ünneplő fővárost köszönti
A Duna, költők és a mulandóság
Beszélgetés Kondacs András grafikus-rendezővel, az Animatiqua stúdió alapítójával
Szerb Antal Budapestje 2023-ban
A Duna terasz új projektje a FAZAKAS ÉPÍTÉSZIRODA-tól
A bécsi kis-dunai úszóegyesület térfoglalása