A Világörökséghez tartozó városrészben található több mint 100 éves szecessziós stílusú Dayka-villa született újjá.
Könnyen és gyorsan felépíthető bármilyen területen.
A tíz, legrövidebb idő alatt jó megfejtést beküldő versenyző iskolája nyert egy-egy okosbútort.
Iskola a határon, amely valójában nemcsak iskola, hanem a fenntarthatósági szempontok alapján létrejött közösségi helyszín is.
Az építész iskolájának volt tanítványai vásárolták meg.
Az építészetnek meg kell újulnia, fenntarthatóbb épületeket kell tervezni, ennek ösztönzésére pedig kell egy közös alkotói tér.
A tervezők szerint a múzeum egy olyan hely lesz, amely a parkot és a múzeumot mint közösségi tereket egyesíti.
Zahari Tünde MSc Diplomamunkája.
De az energetikai és fenntarthatósági szemléletformáló játékkal valójában mindenki nyer.
Az építészeti koncepció meghatározó eleme a környezettel való szoros kapcsolat.
Nemcsak a környezetre gyakorolt negatív hatások, de a költségek is csökkennének.
Az építészek és a tervezők egy része azon gondolkodik, hogyan lehetne újraépíteni a várost, van azonban, aki biztosan távozik Bejrútból.
200-250 ezer közé tehető azoknak a száma, akik elveszítették otthonukat.
A nyertes pályázat sikere részben a tervben megfogalmazott társadalmi felelősségvállalásnak köszönhető.
Elkezdik megemelni a vízparti épületeket.
A tervek szerint 2021-ben kezdik el építeni.
Mivel a szakértői vélemények szerint biztonsággal átültetni nem lehet, a kiviteli tervek módosításával óvják meg a fát.
Éppúgy helyet kaptak benne a vintage bútorok, mint az indusztriális stílus, vagy épp a retro.
Az új Közlekedési Múzeum épületére kiírt nemzetközi tervpályázat nyertes pályaműve.
Azért csak majdnem, mert az építész szellemi örökségét kezelő alapítvány nem ismeri el Wright alkotásaként.