Hirdetés

Nem aprózták el az új elektromos autóik kínai bevezetését.

Hirdetés

Két elektromos SUV-t is bemutatott Kínában, Sencsenben a Volkswagen: az ID.4 X és az ID.4 Crozz modelleket hasonlóan prezentálták, mint tavalyi az ID.3-at, csak ezúttal még sokkal látványosabbra sikerült az élőkép: kétezer világító drónból álltak össze az autók sziluettjei, természetesen térben, továbbá kínai feliratok, illetve a VW logója. De kár is a szóért, a videó kétezerszer érdekesebb.

Ha ezek után még maradt benned fogékonyság a VW egyéb tevékenysége iránt, akkor olvasd el a márka új – természetesen a flat design jegyében fogant – logójáról szóló cikkünket, vagy a formabontó retro-gokart történetét, esetleg azt, hogyan került VW a clevelandi bogármúzeumba.




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Szeressük vagy sem a Zara új logóját?

Szeressük vagy sem a Zara új logóját?

Talán túlzsúfolt, biztosan nem tökéletes, de elég pontosan pozicionálja a márkát.

Mit üzen a VW új logója?

Mit üzen a VW új logója?

Elsőre nem is tűnik lényegesnek a különbség, holott vannak, akik forradalminak tartják.

Hogyan termel egy logó évi ötmillió dollárt egy városnak?

Hogyan termel egy logó évi ötmillió dollárt egy városnak?

Még a betűtípus írásjeleinél is felhasználták a város jellegzetes épületeit, helyszíneit.

Hirdetés