Hirdetés

A 13 magyar tervező kiállítását többek között nemzetközi szakemberek, újságírók és showroomok vezetői látogatták meg a Brera Design Districten.

Áprilisban évről évre a milánói Design Hét ad otthont a szakma két legjelentősebb eseményének: a Salone Internazionale del Mobile nemzetközi bútorkiállításnak, valamint a Fuorisalone („saloni-n kívüli”) eseménysorozatnak, melyek mára nemzetközi referenciaponttá váltak a design és bútorgyártás területén. Több mint 370.000 érdeklődő, köztük kereskedők, buyerek, gyártók és szakemberek látogatják a szakvásárt. A központi elhelyezkedésnek és a különleges termékeknek köszönhetően gyakran sorban álltak az érdeklődők az installáció előtt.

A magyar installáció az esemény fő helyszínén, a Brera Design Districten fogadta az érdeklődőket. Az öt nap alatt több ezren tekintették meg a magyar designerek munkáit, köztük kanapékat, lámpákat, textileket, kerámiákat és üvegtárgyakat. A szakmai szempontok által kiválasztott 13 magyar designer az ADAMLAMP (Juhász Ádám), Andrási Edina, a Brinkus Design (Brinkus Kata), Bokor Gyöngyi, a CODO (Kodolányi Gábor), a Marta Edocs Glass (Edőcs Márta), a Hannabi Sofa (Rácz Anikó), a Biela Collection (Kerékgyártó András), a Knetik Dóra, a KOMONKA Textile (Kovács Móni), a Polyunomi (Lakatos Ábel), a POSITION Collective (Kertész Attila, Simonfalvi Bence) és a STUDIO NOMAD (Pásztor Bence, Tarcali Dávid, Pongor Soma).

Andrea Davide Cuman, a Studiolabo és Brera Design District nemzetközi kapcsolatokért felelős menedzsere kiemelte, hogy a magyar designerek darabjai nagyon magas minőséget képviselnek és különlegességük abban rejlik, hogy a nemzetközi trendek mellett a saját, Magyarországra jellemző nemzeti jegyek is megjelennek bennük.

„Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy ilyen hatalmas volt az érdeklődés a magyar designerek iránt. Mindenkitől nagyon pozitív visszajelzést kaptunk, mind a nemzetközi szakemberek, mind az újságírók kiemelték, hogy a magyar termékek kreatívok és sokszínűek, letisztultságuknak köszönhetően megállják a helyüket az olasz és nemzetközi piacokon is.” – tette hozzá Bata-Jakab Zsófia, a Magyar Divat & Design Ügynökség vezetője.



Octogon Deco Magazinunkra itt tudsz online előfizetni.

A magazin a karantén idején is kapható, a készlet erejéig az alábbi árusítóhelyeken.



Kapcsolódó cikkek

Ehhez az ajtónyitóhoz nincs szükség a kezedre

Ehhez az ajtónyitóhoz nincs szükség a kezedre

A karodra viszont annál inkább.

Komoly üzleti és stratégiai problémákat egy új logóval nem lehet megoldani

Komoly üzleti és stratégiai problémákat egy új logóval nem lehet megoldani

Az Elevate Studio alapítói készítették többek között a Brain Bar 2019-es kampányának arculatát is.

Azt hittem, azért nyomnak a formatervezés irányába, mert egy nőnek hímzőszett való a kezébe

Azt hittem, azért nyomnak a formatervezés irányába, mert egy nőnek hímzőszett való a kezébe

Interjú Hella Jongerius formatervezővel, aki egy paradicsomfarmról indult a világhírig.

Hirdetés