DESIGN, GASZTRONÓMIA, FELHASZNÁLÓI ÉLMÉNY.

Az AccorHotels forradalmasítja a szállodaipart az új JO&JOE márkájával.

•    Egy márka, melyet közösen alakítottak ki a jövendő vendégekkel és amely felkavarja a hagyományos szokásokat
•    Egy márka, amely ötvözi a privát-bérlés, a hostel és a hotel formátumok legjobb tulajdonságait
•    Egy teljesen újragondolt és formabontó élmény a designban, a vendéglátásban, a szolgáltatásokban és a vásárlói élményben
•    Egy „exkubációs” projekt, melynek minden lépését az AccorHotels „shadow” vezetői tanácsa felügyelt
•    2020-ig 50 helyszín tervezett nyitása az Y-generáció által kedvelt desztinációkban



A JO&JOE egy energikus élettér, egy külvilágra nyitott otthon, melyet az Y-generáció elvárásainak megfelelően terveztek továbbá azoknak, akik nagyra értékelik a megosztást, a spontaneitást és az élményeket. 

A JO&JOE a Csoport economy-márkaportfolióját egészíti ki egy egyedi megoldást kínálva az Y-generációs trendszetterek hatalmas, piacot forradalmasító közösségének. 

Az új igényt kiszolgálva, a JO&JOE gyors terjeszkedéssel 50 helyszínt tervez nyitni 2020-ig, olyan desztinációkban, mint Párizs és Bordeux (2018) továbbá Varsó, Budapest, Rio de Janeiro és Sao Paolo. 



A JO&JOE helyszínek forgalmas városközpontokban, tömegközlekedéshez közel lesznek, maximum 15 percre a nagyobb látványosságoktól.
A projekt egy „exkubációs” példa, melyet az AccorHotels Marketing Innovációs Laborja vezetett, mely olyan vendégközpontú és formabontó megoldásokat azonosít, tesztel és oszt meg, melyek további bevételeket termelhetnek a Csoportnak. A JO&JOE márka egy közös alkotási folyamat terméke a jövendő vendégekkel, külső szakértőkkel, diákokkal és az AccorHotels „shadow” vezetői tanácsával, melynek átfogó célja, hogy felkavarja a konvenciókat és elképzelje a szállodaipar, vendéglátás és társadalmi interakciók jövőjét.

A JO&JOE egy élettér, egy új és innovatív „Nyitott Ház”, mely „Townstereket” (közelben lakókat) és „Tripstereket” (városba utazókat) is fogad.
A koncepciót az interakciók elősegítésére és a pozitív közösségi életre tervezték, köszönhetően a közös tereknek, melyek egyaránt nyitottak a külső és a belső világra. A helyi közösségi élet szerves részeként a JO&JOE-ban mindig zajlik valami, legyen az koncert, jógaóra vagy egy „DIY” (csináld magad) foglalkozás. A JO&JOE csapata a Townsterekkel és a Tripsterekkel közösen gondoskodik a folyamatosan aktív és pezsgő életről, többek között a márka geo-social applikációjának köszönhetően, mely segít embereket összehozni. Reflektálva a Csoport stratégiájára a JO&JOE cateringje az Y-generáció igényeiről szóló mélyebb kutatások alapján lett összeállítva. Az eredmény egy hagyományostól eltérő ajánlat, mely egy 10 Eurós menüvel indul, az interakcióra, a megosztásra és az egyszerű, egészséges ízekre fókuszálva:

•    A bár a JO&JOE közösségi élményközpontja. Különleges kialakítása és az utca felőli jó láthatósága arra buzdítja a helyi lakókat, hogy vendéggént csatlakozzanak egy italra a széles választékból, mely egy kiemelt termékre fókuszál (bor, sör vagy koktélok) a helyi kézműves termékek különleges
skálája mellett. 

•    A helyi és megfizethető kézműves konyha minőséget nyújt, minden modorosságtól mentesen. A JO&JOE számos egyszerű és autentikus éttermi koncepciót ajánl otthonos hangulatban: grill, barbeque, wok vagy fatüzeléses pizza. 

•    A kollaborítív konyha lehetőséget ad a vendégeknek a kulináris tehetségük kamatoztatására és legjobb receptjeik megosztására. Azon vendégek, akik árérzékenyek, használhatják a teret, hogy megfőzzék az ételeiket maguk, vagy a társaságuk számára.

•    A „Happy House” egy privát tér, ahol a Tripsterek kikapcsolódhatnak, dolgozhatnak, főzhetnek vagy kimoshatják ruháikat, ahogy otthon is.

•    A „Together”, mely megtestesíti a márka esszenciáját, egy ötletes, moduláris alvótér, melyet a vendégek megosztanak a magánszféra feláldozása nélkül. A nagy ágyak, privát zárható szekrények, olvasólámpák, USB-portok mellett, a vendégeknek közös rekreációs terekhez és fürdőszobákhoz is hozzáférése van. 

•    A „Yours” olyan szobákat és apartmanokat takar kettőtől öt emberig, melyek privát fürdőszobával és a formátumtól függően saját konyharésszel rendelkeznek, teljesen új megvilágításba helyezvén a hagyományos hotelszobát,az egyedi formájú és hihetetlenül kényelmes ágyainak köszönhetően. 

•    Az OOO!  (Out Of the Ordinary – Különleges) váratlan szállásmegoldásokat ajánl azoknak, akik egyedül vagy maximum hatfős csoportban utaznak. Minden JO&JOE helyszínen különböző egyedi formátumok találhatóak, többek között jurták, függőágyak, lakókocsik, melyek biztosítják, hogy a vendégeknek felejthetetlen élményük legyen. 

Hogy megértse a jövendő vendégek elvárásait, a felhasználói élményt (UX) és lefektesse a JO&JOE közösség alapjait, a Marketing Innovációs Labor tanárokkal és diákokkal dolgozott együtt a párizsi Webschool Factory iskolából, mely designra, marketingre és digitális technológiákra specializálódott. 

A belső és külső szakértőkből álló hálózat egy különleges és kísérleti közösségi applikációt tervezett, mely segít kiépíteni a kapcsolatot a Townsterekkel és a Tripsterekkel, illetve a JO&JOE csapatával. Egy valódi digitális élményfokozó, mely lehetővé teszi, hogy a Townsterek és a Tripsterek kapcsolatba lépjenek, találkozzanak, eseményeket szervezzenek, megosszanak tippeket vagy találkozót beszéljenek meg. Ezek a funkciók mind „közösségi gyorsítók”, melyek igazodási pontokként szolgálnak majd a környéken.  

A JO&JOE-nál az egyetlen határ a képzelet határa. A márka szakítani akart a konvencionális vertikális terekkel és funkciókkal, helyette egy felszabadult, flexibilis és lázadó szemléletet valósított meg, mely megfelel a vendégei várakozásainak.

A JO&JOE formabontó designjának a társtervezője az angol Penson design tervezőcég, mely a világ vezető márkái számára tervezett intelligens és esztétikus terekről híres. Terveztek már irodát a Google, YouTube, Jaguar Land Rover, Playstation, Jay Z’s ROCnation számára és a világ ötödik legmagasabb épületének, a Lotte World Towernek is a belső tereit. 

Mivel a Penson még soha nem dolgozott szállodai terek tervezésén, egy olyan innovatív és egyedülálló dizájnt terveztek, mely szakít az iparági normákkal. 

A dizájn mellett a JO&JOE erős és megkülönböztethető márkaidentitással is rendelkezik, melyet a W ügynökség tervezett. Nem számít, hogy Jo a lány és Joe a fiú, vagy fordítva. A nevet akárhogy olvashatjuk, mert a JO&JOE egy „Nyitott Ház”, ami ötvözi a stílusokat. Nincs jó vagy rossz módja a logó olvasásának sem: egy pont, ami olyan sárga, mint a nap – élettel teli, szikrázó, variálható formájú és többstílusú – a márka a helyi kultúrából és energiákból táplálja magát. A városközpontok a világ körül – a mozgásra, kikapcsolódásra és felfedezésre alkotott helyek – idális környezetet jelentenek a JO&JOE számára, hogy megmutassa saját karakterét és különleges atmoszféráját.

  *IRL: In Real Life

forrás: sajtóközlemény

 



Kapcsolódó

Budapesten álmodták meg a jövő hotelszobáját
  • 2018-06-14 17:38
  • Deco

Budapesten álmodták meg a jövő hotelszobáját

Véget ért az első hazai, szállodaipari Hackathon verseny. 

Rangos elismerés az Aria Hotelnek
  • 2017-10-17 17:47
  • Tér

Rangos elismerés az Aria Hotelnek

Közép-Európa második legjobb szállodájának választotta a budapesti Aria Hotelt a Condé Nast Traveler.

Kihirdették a Gastro Design Award nyerteseit
  • 2017-10-15 19:15
  • Tér

Kihirdették a Gastro Design Award nyerteseit

Október 9-én kihirdették, melyik lett Magyarország legdizájnosabb étterme és melyek lettek az ország legszebb szállodái.
A történetmesélés lett a szállodaipar új hívószava

A történetmesélés lett a szállodaipar új hívószava

Egy férfi és egy nő. Mindketten a szállodaipar nagyágyúi. Egy fényűző hotel Dubaiban és egy luxus resort Mexikóban. 

A Hyatt szállodalánchoz csatlakozik a Párisi Udvar Hotel

A Hyatt szállodalánchoz csatlakozik a Párisi Udvar Hotel

A magyarországi hotel lesz a”The Unbound Collection by Hyatt” brand harmadik nemzetközi tagja.

Rangos díjat nyert egy balatonfüredi szálloda

Rangos díjat nyert egy balatonfüredi szálloda

Huszonharmadik alkalommal hirdették ki az egyik legjelentősebb turisztikai elismerés, a World Travel Awards nyerteseit. 

Hirdetés