Hirdetés

Május 26-án, vasárnap befejeződtek a Keleti pályaudvar karbantartási munkálatai, így ma hajnalban megindulhatott a menetrend szerinti vasúti közlekedés.

Hirdetés

A karbantartás alatt a szakemberek olyan munkákat végeztek el, amelyekre a pályaudvaron nem lenne lehetőség a vonatforgalom fenntartása mellett. A kéthetes karbantartás alatt a csarnok teljes területén, 8670 négyzetméteren újraaszfaltozták az utasperonokat és javították a vasúti pályát a pályaudvar teljes hálózatán. Ennek során összesen 463 darab talpfát, 3155 darab vasbeton aljat, 716 méter sínt, valamint 131 darab váltó-alkatrészt és 1210 méteren ágyazatot is cseréltek.

A pályaudvaron lebontották a használaton kívüli pavilonokat, egykori büféket, kicserélték a padokat, a szemeteseket, az utastájékoztató piktogramokat, valamint új modern utastájékoztató LED kijelzőket telepítettek.

A térvilágítást is korszerűsítették, melynek során  300 darab lámpatestet cseréltek ki, hogy energiatakarékosabb és hatékonyabb legyen a világítás. A teljes felsővezeték hálózaton, az állomási biztosítóberendezésen és az energia ellátási hálózatokon is elvégezték a szükséges javításokat és cseréket. Ezeken felül a csarnokban és az utasforgalmi területeken a megkopott falakat is helyreállították – közölte a MÁV.




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Átadták a felújított budajenői műemlék Magtárt

Átadták a felújított budajenői műemlék Magtárt

A Csóka Balázs tervezte Magtár a magyarországi németek történetének állít emléket. 

Milyen legyen a Klebelsberg-kastély parkja?

Milyen legyen a Klebelsberg-kastély parkja?

Ilyen volt a Klebelsberg-kastély építész hallgatói workshopja

Júliusra megújulhat a nyíregyházi Tófürdő

Júliusra megújulhat a nyíregyházi Tófürdő

Elkezdődött a közel százéves, természetes sóstói fürdőhely rekonstrukciója.

Hirdetés