Tovább bővül Serfőző Péter branding és arculattervezési tudásbázisa.

Lendületesen fejlődik a branding és arculattervezés magyar univerzuma, a brandguide: a könyv, website, podcastek, live videók után elindult a brandpedia és hamarosan elérhető lesz a brandguide kártya és az online Academy is.    

Az online elérhető tudásbázisok folyamatosan felértékelődnek, ma már az egyetemi képzéseken kívül is bővíthetjük érdemben a tudásunkat a szakmai podcastek, „szakmai influenszerek” segítségével. Ezek akkor működnek igazán jól, ha a csatorna építője egy szűkebb területet fog össze, amelyben valóban járatos, így hitelesen képviseli azt. Ilyen a Serfőző Péter-féle Brandguide.hu is.

A zwoelf digital CEO-ja tavaly év végén jelentette meg a Branding és a vizuális válasz című könyvét, amelyből azóta újabb példányszámokat kellett nyomtatni, ám ez csak egy eleme a brandguide ökoszisztémának. Podcastek készülnek, cikkek, Facebook live beszélgetések, emellett, aktuális újdonságok is megjelentek: a brandpedia tudástár és a hamarosan elérhető, 54 lapból álló kártyapakli, a brandguide kártya, de legalább ilyen fontos, hogy kezdenek kialakulni a branddesign-központ kontúrjai.

Az a brandguide célja, hogy segítsen a brandinggel, arculattervezéssel foglalkozó szakembereknek a fejlődésben. Ezt úgy tudjuk elérni, ha eszközöket, és képzéseket biztosítunk számukra.

Ilyen új eszköz például az említett brandguide kártya érkezése, ami brandszemélyiség kibontásához nyújt hatékony segítséget, és ami egy-két héten belül elérhető lesz. Hasonló az Academy is, amely még szintén tavasszal indul. 

brandguide kártyaAcademy

Az ismeretterjesztő funkciója mellett fontos a brandguide közösségépítő missziója is, ráadásul ezek kölcsönösen támogatják is egymást. Éppen ezért a brandguide univerzumban mindenkinek helye van.

„Szívesen beszélgetek bárkivel. Drozsnyik Dáviddal (Graphasel) együtt tanítottunk a KREÁ Design Iskolában, és gyakran beszéltünk stúdióink tapasztalatairól, és rendre kiderült, hogy ugyanolyan problémákkal szembesülünk – magyarázta Serfőző. – Olyan dolgokról beszéltünk, amiről egyébként nem nagyon szoktak, és valahol a brandguide is ezért jött létre. Nem a konkurenciát látjuk egymásban, hanem ellenkezőleg: egymást támogatva mindenki sikeres tud lenni.”

Mindezek mellett érdemes időről időre rápillantani az oldalra, mert a fent említett tartalmak folyamatosan érkeznek: a héten például indul az új LIVE évad: csütörtök késő délután Frank Bélával lesz élő beszélgetés.




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Újabb ászok a brandguide paklijában

Újabb ászok a brandguide paklijában

Tovább bővül Serfőző Péter branding és arculattervezési tudásbázisa.

Öt fejezet brandingtől az arculattervezésig

Öt fejezet brandingtől az arculattervezésig

Gyakorlati tudás a brandépítésről, avagy hogyan lesz a brandből arculat?

Amikor fiktív Lego-koncepció került az Octogon címlapjára

Amikor fiktív Lego-koncepció került az Octogon címlapjára

Hogyan került egy budapesti épület fiktív Lego-verziója a 2015-ös utolsó lapszámunk borítójára?

Hirdetés