A budapesti hangulatokat bemutató lapozgatós könyvért járt az elismerés.

Brands & Communication Design kategóriában Red Dot-díjat nyert a Budapest Giftbook. A különleges flipbook Budapest hangulatait mutatja be. A könyvecske ötletgazdája Dusik Móni, a grafikákat Vörös Botond, a szövegeket Falvai Mátyás készítette.

Maga az elképzelés végtelenül egyszerű, de éppen ezért pendít meg érzelmi húrokat az okoskütyüktől hemzsegő világban: felidézi ugyanis a (tan)könyvek sarkába rajzolt egyszerű, a lapok pergetésétől mozgóképpé váló rajzokat – csak magasabb színvonalon. 

„Egyszerre könyv és mozgókép, inspirációforrás és minimalista útikönyv, műtárgy és szuvenír. A város grafikai névjegye”

– mondja a Budapest Giftbook közleménye. Meg ne feledkezzünk a tartalomról sem: különböző budapesti helyzetek, hangulatok villannak fel, afféle offline animgifként. Az olyan képsorokat, mint amikor a Gellért-hegyi Szabadság-szobor a vízbe csobban, ezentúl méltán nevezhetjük díjnyertes pillanatoknak.

Korábban szintén a Brands & Communication kategóriában nyert Red Dotot az Opera Gin Budapest csomagolása, melyet a Graphasel Design Studio tervezett, illetve a Laki Eszter vezetésével működő grafikai műhely, a Studio Nur a Michelin-csillagos Costesnek tervezett kártyapakli alapú menüért.




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Virtuális nyílt nap a MOME-n

Virtuális nyílt nap a MOME-n

Ma délután mindent megtudhatsz a grafika szakról.

Új designnal, elektromos kempingautóként térhet vissza a Škoda 1203-as mikrobusz

Új designnal, elektromos kempingautóként térhet vissza a Škoda 1203-as mikrobusz

Az ötvenéves modell újragondolására a fiatal cseh tervező, Daniel Hájek készített koncepciótervet.

Érintésmentesen felvehető cipőt fejlesztett a Nike

Érintésmentesen felvehető cipőt fejlesztett a Nike

Csak beszállsz és kiszállsz: a GO FlyEase tökéletesen használható kéz nélkül is. 

Hirdetés