Több ezer alkotás érkezett. 

Lezárult az Egyesült Nemzetek Szervezete (ENSZ) és az Egészségügyi Világszervezet (WHO) márciusban indított nyílt pályázata, amelyre designereket és kreatív szakembereket hívtak meg abból a célból, hogy küldjenek be olyan vizuális anyagokat, amelyekkel a lehető legegyszerűbben el lehet magyarázni az embereknek a koronavírus elkerülésének módjait, ezzel pedig sikeresebb lehet a járványkezelés. Mutatunk párat a beérkezett alkotások közül.

A szervezetek hat témakörben várták az alkotásokat, amelyekben szerintük a legégetőbb a nyilvánosság tájékoztatása: a személyes higiénia, a social distancing, a tünetek közlése, az egymással való törődés és kedvesség, az álhírek megakadályozása, valamint az adományok ösztönzése. A pályázatra több ezer kreatívot küldtek be, amelyek az ENSZ Unsplash oldalán megtekinthetőek, és szabadon felhasználhatóak.




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Új pályázati irodával erősíti nemzetközi kapcsolatait a MOME

Új pályázati irodával erősíti nemzetközi kapcsolatait a MOME

Az iroda vezetésére Matheidesz Rékát, a WAMP alapítóját kérték fel. 

Logóterv pályázatot hirdetett a Westend

Logóterv pályázatot hirdetett a Westend

A nyílt pályázatban a W betűs alapforma fix, a tartalom szabadon variálható.

„Egy bivakot keresek, hogy megnyugodjak”

„Egy bivakot keresek, hogy megnyugodjak”

Molnár Dávid Ferenc építészhallgató DECODE-fődíjas munkájának különleges története

Hirdetés