Hirdetés

Több ezer alkotás érkezett. 

Lezárult az Egyesült Nemzetek Szervezete (ENSZ) és az Egészségügyi Világszervezet (WHO) márciusban indított nyílt pályázata, amelyre designereket és kreatív szakembereket hívtak meg abból a célból, hogy küldjenek be olyan vizuális anyagokat, amelyekkel a lehető legegyszerűbben el lehet magyarázni az embereknek a koronavírus elkerülésének módjait, ezzel pedig sikeresebb lehet a járványkezelés. Mutatunk párat a beérkezett alkotások közül.

A szervezetek hat témakörben várták az alkotásokat, amelyekben szerintük a legégetőbb a nyilvánosság tájékoztatása: a személyes higiénia, a social distancing, a tünetek közlése, az egymással való törődés és kedvesség, az álhírek megakadályozása, valamint az adományok ösztönzése. A pályázatra több ezer kreatívot küldtek be, amelyek az ENSZ Unsplash oldalán megtekinthetőek, és szabadon felhasználhatóak.




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Füst és égés nélkül

Füst és égés nélkül

Több mint egymilliárd ember dohányzik a világon - mit tehetünk az ártalmak csökkentéséért?

Megvannak a Market BIM-pályázatának győztesei

Megvannak a Market BIM-pályázatának győztesei

Az egyetemista hallgatóknak meghirdetett pályázat nyerteseit összesen hárommillió forint pénzjutalommal és két hónapos szakmai gyakorlattal jutalmazta a Market Építő Zrt.

Nemzeti Táncszínház a Millenárison

Nemzeti Táncszínház a Millenárison

Nem akartak téglát használni, így esett a választás az eleganciát sugárzó szálcement homlokzatburkolatra.

Hirdetés