Ilyenek lettek volna a mai techcégek a nyolcvanas években.

Once appon a time címen fut az Argentínában született, Barcelonában élő designer Luli Kibudi hobbi-projektje, amelyben mai, elsősorban techcégek logóit helyezi gyermekkorunk jól ismert díszletei közé. (Főleg ha a 80-as években, 90-esek elején nőttél fel).

A marketingben és a reklámiparban aktív grafikus Buenos Airesben nőtt fel, és bár vannak kétségeink, hogy ott látott-e Junoszty tévét gyerekkorában, a mostani sorozatában valami egészen hasonlót tervezett – YouTube logóval.

Elég sok mai logót feldolgozott ahhoz, hogy mindenki találjon kedvére valót köztük, akár többet is. Mi most csak egy ízelítőt közlük, ha mindent végiglapoznád, Luli Behance-oldalára érdemes ellátogatnod.




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Az Országház és a stüszi vadász

Az Országház és a stüszi vadász

Budapest Építészete magyar kártyán – Zajacz Judit munkáját október 23. alkalmából mutatjuk be

Interjú Tábori-Simon Joséval | STANC pályázat

Interjú Tábori-Simon Joséval | STANC pályázat

„Egy-egy jó csomagolás akár műtárgyként is megállná a helyét”

Interjú Orbán Péterrel | STANC pályázat

Interjú Orbán Péterrel | STANC pályázat

„Egy csomagolás, amint fizikai formát ölt, annak már súlya van”

Hirdetés