Az otthonmaradás életeket menthet.

Hirdetés

Új helyzet új logókat kíván: számos nagy márka állt elő olyan új vizuális elemmel, amelyben az otthonmaradásra ösztönzik az embereket a világjárvány ellaposítása érdekében. A társadalmi távolságtartás (social distancing), vagyis a másokkal való kapcsolat radikális csökkentése az egyik legfontosabb stratégia a koronavírus terjedésének megakadályozásában.
Nike
VW
Audi
Guinness
McDonalds
IKEA




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Norman Foster szerint nem a koronavírus fogja megváltoztatni a városainkat

Norman Foster szerint nem a koronavírus fogja megváltoztatni a városainkat

De felgyorsítja a zöld építészeti trendek elterjedését. 

Mit jelenthet Európának a Bauhaus második hulláma?

Mit jelenthet Európának a Bauhaus második hulláma?

Az európai vezetők nemcsak az építészeti, de a mentalitásbeli megújulást is várják tőle.                     

Három évvel ezelőtti szintre estek az albérlet árak

Három évvel ezelőtti szintre estek az albérlet árak

Országszerte 6,4 százalékkal csökkent a kiadó lakások bérleti díja augusztusban az egy évvel korábbihoz képest.

Hirdetés