Az otthonmaradás életeket menthet.

Hirdetés

Új helyzet új logókat kíván: számos nagy márka állt elő olyan új vizuális elemmel, amelyben az otthonmaradásra ösztönzik az embereket a világjárvány ellaposítása érdekében. A társadalmi távolságtartás (social distancing), vagyis a másokkal való kapcsolat radikális csökkentése az egyik legfontosabb stratégia a koronavírus terjedésének megakadályozásában.
Nike
VW
Audi
Guinness
McDonalds
IKEA




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

9 botanikus kert, amelyet virtuálisan bejárhatsz

9 botanikus kert, amelyet virtuálisan bejárhatsz

Legalább nem kell kerülgetned a turistákat.

Enyhít a koronavírus hatásain az Építész Kamara

Enyhít a koronavírus hatásain az Építész Kamara

Természetesen a járvány hazai építészszakmát érintő gazdasági hatásairól van szó.  

Ausztrália visszalépett a Velencei Biennálétól

Ausztrália visszalépett a Velencei Biennálétól

Vajon más országok is követik majd a példáját?

Hirdetés