Az otthonmaradás életeket menthet.

Új helyzet új logókat kíván: számos nagy márka állt elő olyan új vizuális elemmel, amelyben az otthonmaradásra ösztönzik az embereket a világjárvány ellaposítása érdekében. A társadalmi távolságtartás (social distancing), vagyis a másokkal való kapcsolat radikális csökkentése az egyik legfontosabb stratégia a koronavírus terjedésének megakadályozásában.
Nike
VW
Audi
Guinness
McDonalds
IKEA




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Művészek üzennek a karanténból

Művészek üzennek a karanténból

A NeighbourART sorozatában neves alkotók vallanak arról, mivel töltik idejüket a karanténban.

Törölték a 2020-as Salone del Mobilét

Törölték a 2020-as Salone del Mobilét

Nincs értelme jövőre megrendezni az idei kiállítást Milánóban.

50 milliárd euró a kreatív és kulturális ipar számára Németországban

50 milliárd euró a kreatív és kulturális ipar számára Németországban

Természetesen a koronavírus, és annak következményei hívták életre a segélycsomagot.

Hirdetés