Az otthonmaradás életeket menthet.

Új helyzet új logókat kíván: számos nagy márka állt elő olyan új vizuális elemmel, amelyben az otthonmaradásra ösztönzik az embereket a világjárvány ellaposítása érdekében. A társadalmi távolságtartás (social distancing), vagyis a másokkal való kapcsolat radikális csökkentése az egyik legfontosabb stratégia a koronavírus terjedésének megakadályozásában.
Nike
VW
Audi
Guinness
McDonalds
IKEA




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

A járványok idejére tervezett bunker, amelyben külön szoba van a kutyasétáltatásra is

A járványok idejére tervezett bunker, amelyben külön szoba van a kutyasétáltatásra is

A tervezők szerint minden adott ahhoz, hogy a lakók ne szenvedjék meg a föld alá költözést. 

A biztonságos visszatérés jegyében új irodai koncepciót hoz létre a Skanska

A biztonságos visszatérés jegyében új irodai koncepciót hoz létre a Skanska

A vállalat a saját irodái mellett a bérlőit is segíteni szeretné.

Hirdetés