Az otthonmaradás életeket menthet.

Új helyzet új logókat kíván: számos nagy márka állt elő olyan új vizuális elemmel, amelyben az otthonmaradásra ösztönzik az embereket a világjárvány ellaposítása érdekében. A társadalmi távolságtartás (social distancing), vagyis a másokkal való kapcsolat radikális csökkentése az egyik legfontosabb stratégia a koronavírus terjedésének megakadályozásában.
Nike
VW
Audi
Guinness
McDonalds
IKEA




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Egyszerre retró és modern a Burger King új logója 

Egyszerre retró és modern a Burger King új logója 

A gyorsétteremlánc teljesen átalakítja arculatát.

Melléfogtak a CIA új logójával

Melléfogtak a CIA új logójával

A rebranding nem azt a hatást hozta, amit vártak tőle, de azért felfigyeltek rá a fiatalok.

A Marketnél a profizmus minden területen érezhetően jelen van

A Marketnél a profizmus minden területen érezhetően jelen van

Interjú Puszta Laurával, a Market Zrt. operatív HR vezetőjével.

Hirdetés