Hirdetés

Az otthonmaradás életeket menthet.

Új helyzet új logókat kíván: számos nagy márka állt elő olyan új vizuális elemmel, amelyben az otthonmaradásra ösztönzik az embereket a világjárvány ellaposítása érdekében. A társadalmi távolságtartás (social distancing), vagyis a másokkal való kapcsolat radikális csökkentése az egyik legfontosabb stratégia a koronavírus terjedésének megakadályozásában.
Nike
VW
Audi
Guinness
McDonalds
IKEA




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

A luxusipar a járvány egyik legnagyobb piaci vesztese

A luxusipar a járvány egyik legnagyobb piaci vesztese

A járvány után hiába akarnak sokan visszatérni az eddigi kerékvágáshoz, de felerősödhet a fenntartható termékek iránti kereslet.

Gyerekkel a karanténban

Gyerekkel a karanténban

A home office álprobléma ahhoz képest, mit kezdjünk a gyerekkel. 

Csodás-hátborzongató videók a kihalt nagyvilágból

Csodás-hátborzongató videók a kihalt nagyvilágból

A világ nagyvárosai számunkra eddig ismeretlen arcukat mutatják, miután a koronavírus-járvány miatt karanténba kényszerült a lakosság.

Hirdetés