Az otthonmaradás életeket menthet.

Új helyzet új logókat kíván: számos nagy márka állt elő olyan új vizuális elemmel, amelyben az otthonmaradásra ösztönzik az embereket a világjárvány ellaposítása érdekében. A társadalmi távolságtartás (social distancing), vagyis a másokkal való kapcsolat radikális csökkentése az egyik legfontosabb stratégia a koronavírus terjedésének megakadályozásában.
Nike
VW
Audi
Guinness
McDonalds
IKEA




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Szárnyalnak a vidéki és az újépítésű ingatlanok

Szárnyalnak a vidéki és az újépítésű ingatlanok

Az elmúlt év ingatlanpiaci folyamatai és a jövő kilátásai.

Az Apple elővette az 1977-es szivárványszínű logót

Az Apple elővette az 1977-es szivárványszínű logót

Igaz, valószínűleg csak az új színes iMac-ek kedvéért és némileg módosított színekkel.

Művészekért a covid ellen

Művészekért a covid ellen

Pályázatot hirdet az MMA művészek, valamint könyv- és folyóirat-kiadók támogatására

Hirdetés