Hirdetés

Az otthonmaradás életeket menthet.

Hirdetés

Új helyzet új logókat kíván: számos nagy márka állt elő olyan új vizuális elemmel, amelyben az otthonmaradásra ösztönzik az embereket a világjárvány ellaposítása érdekében. A társadalmi távolságtartás (social distancing), vagyis a másokkal való kapcsolat radikális csökkentése az egyik legfontosabb stratégia a koronavírus terjedésének megakadályozásában.
Nike
VW
Audi
Guinness
McDonalds
IKEA




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Világszerte egyre több utcát adnak át a biciklistáknak és a gyalogosoknak

Világszerte egyre több utcát adnak át a biciklistáknak és a gyalogosoknak

Sok város régóta szerette volna megtenni, a járvány felgyorsította mindezt.

Változhatnak előnyükre az irodaépületek a koronavírus-járvány hatására?

Változhatnak előnyükre az irodaépületek a koronavírus-járvány hatására?

Niczki Tamás, a TIBA Építész Stúdió tervezőjének írása.

Játékos arcpajzsot tervezett gyermekeknek egy luxumburgi építésziroda

Játékos arcpajzsot tervezett gyermekeknek egy luxumburgi építésziroda

Kicsit morbid, de kiegészítőként akár korona is hozzácsatolható. 

Hirdetés