A forma személyes identitása

ÉPÍTÉSZET – FESTÉSZET – SZÍNDINAMIKA Tari Gábor munkásságában

Gedeon Tekla, Fuzzy Earth | Structures of Feminarchitecture

„Feminin és maszkulin tervezői attitűdökről szeretek gondolkodni”

Játék és szabály

A Lauder Javne iskola bővítése a Budakeszi úton a TIBA Építész Stúdiótól – cikkünk az OCTOGON magazin 186-os (2023/6-os) lapszámából.

MOME-s tervezőpáros Jemenben

Welcome to Socotra

Iskola mint színes tájkép

Egy igazán inspiráló környezet a tanuláshoz

Összefogás az építőipar jövőjéért

Komoly hiány van a szakmunkásokból – magyar nagyvállalatok fogtak össze az utánpótlásképzésért!

„Ciklonbiztos” iskolák Bangladesben

A Bridge Schools épületei a természeti katasztrófák által sújtott területeken is hozzáférhető oktatást biztosítanak

Paplakból iskola

A Public Atelier és a Fuuze egy barokk parókiát alakított át Csehországban.
 

Modern kincseink

A Földesi Karácsony Sándor Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola bővítése.

Egy francia általános iskola leckéje a természetességről

A természetes fény kreatív alkalmazása.

„Feminin és maszkulin tervezői attitűdökről szeretek gondolkodni”

Interjú Gedeon Tekla építésszel, a Fuzzy Earth kreatív praxis társalapítójával.

Megkezdődött a Nemzeti Kaszinó tervezése (X)

A pécsi Masszi Építész Iroda Kft. nyerte a közbeszerzést.

„A gyerekeken keresztül a szülők is elérhetők”

Beszélgetés Beleznay Éva építész, várostervező, fenntarthatósági szakértővel.

„Megfigyelhető egy generációk közötti váltás”

Interjú Bán Dáviddal, az Anthropolis Egyesület elnökével!

„A jó designhoz egy csapat kell”

Interjú Jurgen Bey-jel!

Fenntarthatóság és közösségi tértervezés a KREA-ban

Egy építészeti koncepció kialakításakor a törzsi közösségekből is sokat meríthetünk, mert a közösségi létezés egyidős az emberiséggel.

Hirdetés