Hirdetés

A  MAACRAFT több hónapos munka után vizuális és működésbeli átalakuláson ment keresztül, melynek köszönhetően a márka arculata, honlapja és termékei is megújulnak.

A  MAACRAFT egy design- és szociális vállalkozás, amely 2012-ben indult el a  Miskolci Autista Alapítványalkotóműhelyeként. Idén a  MAACRAFT több hónapos munka után vizuális és működésbeli átalakuláson ment keresztül, melynek köszönhetően a márka arculata, honlapja és termékei is megújulnak.

A  MAACRAFT új kollekciója a konyha és a gasztronómia világa felé nyit. A mindennap használatos eszközök újragondolásakor a funkcionalizmus mellett fontos tényező volt az egyszerű formavilág kialakítása is. A termékek kézzel készülnek, kizárólag természetes anyagok felhasználásával, amely hosszan tartó minőséget biztosít. Delikátesz kínálatunkban ezúttal házi szárítónkból származó, kézzel morzsolt fűszerek és gyógynövények szerepelnek, amelyek a főzés során szintén nélkülözhetetlenek.

Szeretnénk ha főzéskor is olyan tárgyakkal vennéd magad körül, amiket jó megfogni, amikre számíthatsz és amelyeket szívesen veszel elő a fiókból, hogy a főzés tényleg élmény legyen. A kollekció arcának egy olyan egyéniséget kerestünk, aki hasonló filozófiát vall magáénak a főzéssel kapcsolatban és személyisége a  MAACRAFT brandjébe illeszkedik, illetve a márka értékeit képviseli.  Mautner Zsófi gasztroblogger (Chilli & Vanília) nemcsak, hogy megfelel mindezeknek, de a tervezési folyamatokba is bevonhattuk, mely során hasznos tanácsokat osztott meg velünk a termékek életben való alkalmazásával kapcsolatban.

A vizuális megújulás keretén belül új logót és grafikai megjelenést kapott. Azonban nem csak a márka arculata, hanem honlapja is átalakul. Az arculatváltást  Vikárius Réka & Csizik Balázs alkotópáros kivitelezte.

A Design Hét eseményeként debütál a  MAACRAFT konyha kollekciója, amelyet  Mautner Zsófi különleges kóstolójával kötünk össze, ahol nem csak az új lakberendezési tárgyak, de a delikátesz termékek is felhasználásra kerülnek.

Az eseménynek a  Zhao Zhou vad teái nevű teázó ad helyet 2017. október 9-én, hétfőn 18 órakor. Ezzel párhuzamosan, október 9-én hétfőn indul újra honlapunk is, melyen már aznap, az új termékek megvásárolhatók lesznek!

forrás: sajtóközlemény




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Perceptual Thinkers x Neurofitnesz blog

Perceptual Thinkers x Neurofitnesz blog

A Perceptual Thinkers (PT) termékei az autizmussal élők különleges érzékelési és öltözködési szokásaiból táplálkoznak.

Thibaut Design: Chestnut Hill

Thibaut Design: Chestnut Hill

Bemutatkozik a Thibaut Design legújabb kollekciója: a Chestnut Hill.

Szőke Gábor Miklós: DANTE HOME

Szőke Gábor Miklós: DANTE HOME

Szőke Gábor Miklós a Mercedes-Benz Fashion Week-en debütál új enteriőr márkájával a DANTE HOME-mal.

Hirdetés