Hirdetés

Szobrászatból kölcsönzött formákkal, izgalmas textúrákkal és természetes anyagokkal segíti a JYSK a lassulást. 

A téli trendeket mutatta be a JYSK boltlánc, a három különböző kollekció pedig az otthon töltött időt és a lelassulást segíti. A fókuszba a természetes anyagok, a szobrászatból kölcsönzött formák és az izgalmas textúrák kerültek.

Bemutatta a legújabb lakberendezési trendjeit, a szezon új beltéri termékeit és megoldásait a JYSK. A dán üzletlánc három különböző trendet azonosított a 2021-es téli szezonra, amelyek eltérő hangulattal rendelkeznek: ezeknek a Mindful Garden, az Infusion és a Reset Basic fantázianeveket adta. Mivel a téli időszakban a kényelmet és a biztonságot keresik az emberek, ezért főszerepet kaptak a lekerekített formák a bútoroknál és kiegészítőknél, valamint a puha textíliák.

Beköltözik a természet az otthonokba

A Mindful Garden kollekció például az otthon töltött időt ünnepli, fókuszba pedig a különböző minták és anyagok kerültek. Ahogy a kollekció nevéből is kiderül, az ebben szereplő termékeknél fontos szerephez jutnak a virágok és a színek is, utóbbiakban pedig megjelennek a nőies árnyalatok.

Az Infusion kollekció a természetet hozza be az otthonokba organikus formákkal és különböző textúrákkal. A középpontba a különböző szövetek és faanyagok kerültek, a felhasznált színeket pedig a természet ihlette: a kék és a zöld árnyalatok, valamint a földszínek dominálnak. A kollekció része például a ROSKILDE névre keresztelt tömör tölgyfaasztal, amely FSC-tanúsítvánnyal rendelkező fából készült.

2024 végéig egyébként minden fából, kartonból vagy papírból készült JYSK-termék vagy csomagolás rendelkezik majd FSC-tanúsítvánnyal. 

A Reset Basic vonal termékei pedig a lelassulást, az élet egyszerű örömeinek felfedezését szolgálják. Bár a termékek az egyszerűségre törekednek, de izgalmas részletekkel tették a tervezők még különlegesebbé ezeket. A kollekció termékeit a minimalista és egyszerű design jellemzi, míg a formákat a szobrászat ihlette. Geometriai minták és nyomatok is felbukkannak, míg a színekben a barna árnyalatai és a homokszínek dominálnak.

Főszerepben a fenntarthatóság

A termékek kialakításánál a fenntarthatósági szempontok is fontos szerepet kaptak. A JYSK célja, hogy növelje az újrahasznosított anyagok használatát a termékeiben, anélkül, hogy azok minősége vagy biztonságossága veszélybe kerülne. Rune Jungberg Pedersen, a JYSK kommunikációs és CSR-igazgatója elmondta: a vállalat célja az, hogy a környezeti fenntarthatóság az üzleti tevékenység minden fontos területén megjelenjen. Így a JYSK arra törekszik, hogy felelős forrásból származó nyersanyagokból készült termékeket értékesítsen, csökkentse a csomagolás mennyiségét és újragondolja a hulladékokat.




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Az álmok birodalma

- 2020/6

Megjelent az év utolsó DECO magazinja, múzsával és mákvirággal, szépséggel és teljességgel, karácsonyi dekor- (és egyéb) ötletekkel. Kalandozz velünk a téli álmok világába, és gyönyörködj a belsőépítészet legújabb hazai remekeiben!   

Ohtake By Roca: pultra ültethető mosdó, ami felülmúlja a képzeletet

Ohtake By Roca: pultra ültethető mosdó, ami felülmúlja a képzeletet

A mosdótálak, melyek életre kelnek, és személyiséget adnak minden fürdőszobának.

339 ezer forint az átlagos panel négyzetméterár

339 ezer forint az átlagos panel négyzetméterár

Az ország legszegényebb részein mindössze százezer forint, Budán 600-650 ezer a négyzetméterár.

Hirdetés