Hirdetés

MONO "akvárium" a Rákóczi úton. 

A feladat az volt, hogy valahogy felhívják a korzózók figyelmét a concept-store nyári kollekciójára. Kiss Miklós végül egy képzeletbeli akváriumot tervezett az üzlet utcai üvegportáljából, aminek keretét játékosan csavarva ugrasztotta ki az épület síkjából.

Így a járókelők szemét azonnal odavonzza a látvány. Az akvárium érzetét a kék átlátszó fóliával erősítette a grafikus, belsőépítész fel. Az üvegen át szemlélve az egész bolt olyan, mint ha vízzel volna feltöltve.

Nappal a sötét “vízből" sejtelmesen előbukkannak a bútorok, tárgyak, alkotások körvonalai. Sötétedés után viszont a benti világítás hatására, zöldeskék színben, láthatóvá válik a belső tér egésze.




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Kiállítása nyílt Kiss Miklósnak Dél-Koreában

Kiállítása nyílt Kiss Miklósnak Dél-Koreában

Ezúttal Inchonban mutatkoznak be az emogramok.

Így készült Kaposvár új arculata

Így készült Kaposvár új arculata

Kiss Miklós tervező egy interjúban elárulta: folytatódik az arculattervezés, izgalmas elemekkel.

Új szintre lépett a city branding Magyarországon

Új szintre lépett a city branding Magyarországon

Kaposvár új, egységes arculatára napok alatt felfigyeltek külföldön is: Kiss Miklós munkája Best of Behance lett.

Hirdetés