A személyre szabható kanapéiról ismert márka új kollekciójában is a természetes minimalizmus érvényesül.

Rácz Anikó „kis kanapészabósága”, a Hannabi mostantól még több finom és érzékeny lakásdekorációs termékkel rukkol majd elő magas minőségű ülő- és fekvőbútoraik társaságában. Az újdonságok közül elsőként gyapjúszőnyegeik mutatkoznak be.

A Hannabi értelmezésében a kanapé nem pusztán egy kényelmes bútordarab, hanem egyenesen az otthon lelke – egy sokoldalúan használható, ergonomikus, esztétikus és strapabíró „családtag”, aki évtizedeken keresztül velünk marad, és nem utolsó sorban a fenntarthatóság jegyében készül.

A márka termékpalettáján eddig is találhattunk olyan praktikus és kényelmes kiegészítőket, mint a szinterezett alumínium ötvözetből készült monokróm dohányzóasztalok, tálcák, hát-, illetve kartámla polcok, különféle méretű és vastagságú párnák, amelyek még teljesebbé teszik a nyüzsgő hétköznapokat és a pihenéssel töltött hétvégéket. Rácz Anikóék az utóbbi időben egyre nagyobb figyelmet szentelnek annak, hogy minél több hasonló, a kanapék környezetét „átmelegítő” tárgy készüljön a Hannabi filozófiájához hűen: hazai gyártókkal együttműködésben, örök életre tervezve.

A márka japán hatású NANA szőnyegei néhány évvel ezelőtt mutatkoztak be. A most debütáló új gyapjúszőnyegek hagyományos módon, kézi technikával, a korábbi darabokhoz hasonlóan szintén Papp Ferenc dél-magyarországi műhelyében készülnek. A Hannabira jellemző minimalizmus az aktuális kollekcióban is visszaköszön: a gyapjú természetes szépsége, melegsége érvényesül a lakástextilekben, melyek nem utolsó sorban könnyen tisztíthatók és rendkívül tartósak is.

„A gyapjú szálszerkezetének köszönhetően együtt lélegzik a térrel. Nedvességtartalma a helység adottságainak megfelelően változik, így térfogata folyamatosan záródik és tágul. Ezáltal természetes szűrőként működik, amely beszippantja és alul kiengedi a lakásban található port, anélkül, hogy magában tartaná, amelyet így könnyedén el tudunk távolítani alóla” – magyarázza Rácz Anikó. 

A Hannabi budapesti főhadiszállásának előterében kialakított bemutatóteremben előzetes bejelentkezés nélkül bárki tesztelheti a kész darabokat, ugyanakkor szeptember 24. és 26. között a S/ALON Budapest lakástrend kiállításon is találkozhatunk a márka termékeivel.




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Műtárgy-kalauz stopposoknak XXV.

Műtárgy-kalauz stopposoknak XXV.

Czene Márta Kitérés című festménye

10 év, 212 ezer konyha

10 év, 212 ezer konyha

Több mint 200 ezer otthonban készül METOD konyhában a reggeli: 10 éve vezette be az IKEA a termékcsaládot

Hirdetés