Hirdetés

Letisztult profil, dinamikusan bővülő termékportfólió, ígéretes nemzetközi  együttműködések: izgalmas utat jár be az IVANKA 2016-ban. (x)

Hirdetés

Letisztult profil, dinamikusan bővülő termékportfólió, ígéretes nemzetközi  együttműködések: izgalmas utat jár be az IVANKA 2016-ban. Az építészeti és design betont gyártó cég újdonságai áprilisban többek között a Milánói Design Héten és a chicago-i Coverings kiállításon is bemutatkoztak.


 
Folytatja a nemzetközi piaci terjeszkedést a 2015-ben több mint duplájára nőtt árbevételt elérő IVANKA. A vállalat jelenleg 21 országban képviselteti magát disztribútori hálózatán keresztül. Dubai, Tel Aviv és London után most a tengerentúlon, az USA-ban is jelen van két új projektjével. A cég egyik jelenleg is futó nagy volumenű vállalkozása a new york-i Navy Yard homlokzati burkolatának kialakítása, emellett Miamiban tervezik egy IVANKA bemutatóterem megnyitását. 

Az április 17 és 21 között megtartott chicago-i Coverings kiállításon a cég több termékével is megismerkedhetett az amerikai közönség. A chicago-i standon kiállított burkolatok (PANELS, FLASTER, GAUDI, HEXXXA 3D) izgalmas mintákkal és formákkal egészítik ki a saját fejlesztésű, úgynevezett high performance betont.

A HEXXXA 3D moduláris burkolatot, mely hangsúlyosan van jelen a cég több nagy projektjében is, izgalmas környezetben fedezhették fel a kiállítás látogatói. Az IVANKA egyedi látványelemével, a 3D burkolatra vetített mapping installációval már a W Hotel Amsterdam megnyitóján is találkozhatott a közönség. A HEXXXA 3D-t használták a 2015-ben átadott hotel közösségi tereinek falburkolataként, ahol az IVANKA szorosan együttműködve a hotel belső építészeivel a 172 szoba egyedi kialakításában is részt vett. Az építészeti és design beton márka a W Hotel Amsterdam tereinek megformálásánál is megmutatta 360 fokos projektszemléletét: a kutatás és fejlesztéstől a tervezésen át az installálásig. 

A vállalat az amerikai terjeszkedés mellett tovább erősíti nemzetközi jelenlétét, nem elszakadva a hazai gyökerektől sem. Magyarországon az ópusztaszeri látogatóközpont és a Rudas Fürdő homlokzatának megújítása után az IVANKA többek között a CEU-val működik együtt. 

Nemzetközi szakmai kapcsolatok

A márka immáron 15 éves iparági tapasztalattal rendelkezik, 4 kontinensen és 70 városban van jelen. Ügyfeleik között szerepel a Vodafone, Mercedes-Benz, Saint Laurent Paris, W Hotel Amsterdam, Navy Yard,  MGM Grand Las Vegas, Liberty London, Harvey Nichols nemzetközi luxus üzletei, G-Star RAW, Holcim, BMW, Fairmont Hotel, Andaz by Hyatt. Az IVANKA-t az a megtiszteltetés érte, hogy olyan nemzetközileg elismert szakértőkkel dolgozhatott, mint Marcel Wanders, Tom Dixon, Perkins Eastman és Zaha Hadid Architects.

forrás: sajtóközlemény

 




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Budapest legvagányabb találkahelye

Budapest legvagányabb találkahelye

Minikonferencián mutatkozik be a KIFOLYÓ, vagyis a Szent Gellért Gyógyfürdő Dunába ömlő csatornája mellett betonból kialakított közösségi grillező.

Magyar siker a világ egyik az A’ Design Award-on

Magyar siker a világ egyik az A’ Design Award-on

A VPI Betonmanufaktúra CROMA betonpad-rendszere elnyerte  az A’ Design Award ezüst minősítését az utcabútor kategóriában.

Beton szék és beton kád a Milánói Design Héten

Beton szék és beton kád a Milánói Design Héten

Ivanka újdonságok a Salone del Mobilén.  

Hirdetés