Pedig még csak január van…
A koreai autógyártó új logóját mindenképpen szokni kell.
A rebranding nem azt a hatást hozta, amit vártak tőle, de azért felfigyeltek rá a fiatalok.
Gyakorlati tudás a brandépítésről, avagy hogyan lesz a brandből arculat?
A Kreatív Vonalak öt terve is komoly elismerést kapott a WOLDA pályázatán.
Esettanulmány egy grafikus-designer értékteremtéséről a hazai kkv szektorban.
A magyar történelem egyik legsikeresebb uralkodójának címerállata lett a Budapesti Corvinus Egyetem új arculatának központi motívuma.
Kreativitást, rugalmasságot, bizalmat fejez ki a Müpa frissített arculata.
Az új brand számos tudásterület eszközrendszerét használva növelné a magyar fa- és bútoripar nemzetközi versenyképességét.
Indul az idei Highlights of Hungary.
És a szélesebb, lekerekített M-betűben megjelenik a Google négy alapszíne.
A kerületi városrészek aktív kommunikációjának is kiemelt szerepet szánnak az új arculatban.
Az új arculat megtervezőjét több mint 40 pályamű közül választották ki.
A speciális tematikához illeszkedő, korszerű arculatot szeretnének.
Hat építész hat családi házat tervezett kötetlenül, merev szabályok és költségplafon nélkül.
Elsőre kicsit zavarosnak tűnik, de nézzétek csak a képeket!
Benéztünk a Telenor Astorián lévő zászlóshajó boltjába.
Az Astoriánál lévő bolt már közösségi irodaként is működik.
Híven közvetíti, hogy a bútortervezés több a használati tárgyak puszta előállításánál.
Budapest egyik Jugendstil homlokzatú épületén volt egy komoly szépséghiba.