Sporteszközökkel támogatja a diákokat a Market (x)

A sport és a közösségi élmények erejével támogatja a hátrányos helyzetű diákok jövőjét a Tanítsunk Magyarországért (TM) Program keretében a Market Építő Zrt. A Magyar Diáksport Napja alkalmából a valkói Móra Ferenc Általános Iskolában rendezett eseményen a TM Programban résztvevő diákok sporteszközök beszerzésére fordítható utalványokat vehettek át.

Hirdetés

A Tanítsunk Magyarországért Program célja, hogy 2030-ra minden általános iskolás diák rendelkezzen legalább egy szakmával, vagy sikeresen tanuljon tovább. A programban egyetemista mentorok segítik a 6-8. osztályos, sokszor kistelepülésen élő gyerekeket a pályaorientációban és a továbbtanulásban. A közös élmények és az egészséges életmódra való ösztönzés kiemelt szerepet kap a mentorálásban, ezért a TM Program nagy hangsúlyt fektet a sportolási lehetőségekre.

A Market Építő Zrt. 110 oktatási intézményt összesen 3 millió forint értékben támogat, mely összeget az iskolák sporteszközökre fordíthatnak. Az eseményen Hajnal Gabriella, a Klebelsberg Központ elnöke vette át a sporteszköz-utalványokat. Dr. György László, a TM Programért felelős kormánybiztos beszédében azt mondta: „A cél az, hogy azoknak a gyerekeknek, akik otthonról nem kapnak elegendő biztatást, a mentorok kézzelfoghatóvá tegyék a jövőt. Megmutatjuk nekik, hol tudnak tanulni, hol fognak tudni dolgozni, és ebben a mentorukra mindig számíthatnak. A Magyarországon működő vállalkozásokkal közös ügyünk, hogy jövőképet mutassunk a felcseperedő gyerekeknek. Ezért is kiemelten fontos a Market Építő Zrt. stratégiai partnersége, amely lehetővé teszi a maihoz hasonló, élményt és valódi segítséget nyújtó programok megvalósítását.”

A rendezvényen a Market Építő Zrt.-t Dr. Szász Péter képviselte: “Amikor megismertük a Tanítsunk Magyarországért Programot, azonnal éreztük, hogy közös értékek mentén dolgozunk. Ez a program nem pusztán támogatás, hanem esélyteremtés is – lehetőség arra, hogy a kistelepüléseken élő fiatalok közelebb kerüljenek egy sikeresebb jövőhöz. Olyan kezdeményezés ez, amely – ahogy szokták mondani – nem halat ad, hanem hálót. Ez az a szemlélet, amelyet mi is vallunk, és amely mellé felelősen és örömmel állunk. Fontosnak tartjuk, hogy a gyerekek inspiráló példákkal és élményekkel találkozzanak, amelyek segítenek nekik felismerni: kitartással, tudással és közösséggel bármit elérhetnek.” A vállalat a TM Program stratégiai partnereként hosszú távon elkötelezett a jövő generációjának támogatása mellett. Az együttműködés keretében a Market Építő Zrt. nemcsak anyagi forrást biztosít a sport- és nyári táborokhoz, hanem megnyitja kapuit is a diákok előtt, hogy testközelből ismerkedhessenek meg az építőipar világával.

Forrás: Sajtóinformáció




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Nemzetközi munkákban bízhat a magyar építőipar

Nemzetközi munkákban bízhat a magyar építőipar

Kálmán Péter, az Óbuda-Újlak Zrt. vezérigazgatója az Octogon podcastnek nyilatkozott.

Bécs lett a világ legzöldebb városa

Bécs lett a világ legzöldebb városa

A jó példa itt van a szomszédban. 

A világ legnagyobb üvegtáblája egy bútorgyártó cég épületén található

A világ legnagyobb üvegtáblája egy bútorgyártó cég épületén található

Nem az USA-ban vagy Kínában, hanem egy kis sváb faluban. 

Hirdetés