Újabb országos elismeréssel jutalmazták a Terránt. A tetőcserép gyártó idén, sorozatban immár 5. alkalommal nyerte el a MagyarBrands díjat kiváló üzleti márka kategóriában.



„Nagyon büszkék vagyunk rá, hogy ebben az évben is magunkénak tudhatjuk a rangos kitüntetést. Folyamatosan azon dolgozunk, hogy a lehető legmagasabb színvonalon teljesítsünk a termékeket, az ügyfelek és a partnerek kiszolgálását tekintve egyaránt” – mondta Gódi Attila ügyvezető igazgató.

Ha már a legmagasabb színvonal teljesítéséről van szó, fontos megemlíteni, hogy a fenntartható fejlődés és környezettudatos gondolkodás a Terrán cégcsoport számára kiemelten fontos. Miután az előző év őszén napelemparkot hoztak létre a Baranya megyei Bólyban – melynek segítségével napenergiából kívánják biztosítani cserépgyártó üzemük teljes villamosenergia-ellátását –, idén folytatták a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemmel közös fejlesztésű innovációjukat, a tetőcserépre integrált napelem továbbfejlesztését, immár Terrán Generon néven. 

A MagyarBrands program kilencedik éve díjazza a magyar vonatkozású márkák közül a legeredményesebbeket kiváló fogyasztói márka, kiváló üzleti márka és innovatív márka kategóriában. Az elmúlt évek bizonyították, hogy a díj aktív segítség a fogyasztók számára, hiszen a kiválóság megtestesítőjeként a vásárlói döntések egyik meghatározó iránytűje.

 




Ha tetszett a cikk, és szeretne előfizetni magazinunkra, itt teheti meg.

Kapcsolódó cikkek

Júliusra megújulhat a nyíregyházi Tófürdő

Júliusra megújulhat a nyíregyházi Tófürdő

Elkezdődött a közel százéves, természetes sóstói fürdőhely rekonstrukciója.

Így néz majd ki a felújított Blaha Lujza tér

Így néz majd ki a felújított Blaha Lujza tér

Négymilliárdba kerül, egy évig tart majd a tér átalakítása.

Magyar társasjátékot dicsértek a Design That Educates Awardon

Magyar társasjátékot dicsértek a Design That Educates Awardon

A Histheory nevű fejlesztőjátékot több gimnáziumban is kipróbáltak már, és most a sorozatgyártását tervezik.

Hirdetés