A márkaépítési folyamat részeként megújul a kommunikációs és marketing osztály. 

Márkaépítési folyamatának következő lépéseként megújította kommunikációs és marketing osztályát a DVM group, ennek fontos elemeként pedig új kommunikációs és marketing igazgatót neveztek ki: Massányi Tibor, a cég ügyvezető partnere Vámosi Attilát bízta meg a terület vezetésével. Az új igazgató hatéves építőiparban szerzett tapasztalatát adja hozzá a társaság tudásbázisához.

Massányi TiborVámosi Attila

A DVM group az idei évet már egy új cégstratégia mentén kezdte meg, amelyben meghatározó szerep jut a kommunikációs területnek is. Ez a típusú fejlődési irány többek közt azt szolgálja, hogy a vállalat piacorientált stratégiai célkitűzései még nagyobb hatékonysággal valósuljanak meg.

A DVM group a folyamatos fejlődés útján

Massányi Tibor a vállalat fő sarokpontjait hangsúlyozva kiemelte: „A dinamikusan fejlődő építőipari környezetben az integrált szolgáltatásoké a jövő, éppen ezért a vállalati struktúrát – ezzel együtt a kommunikációs területet – is úgy alakítjuk ki, hogy ennek szolgálatában álljon. A cég már nem csak kiszolgáló apparátusként tekint erre a területre, hanem az üzletszerzés meghatározó elemeként.”

A DVM group integrált építészeti és építőipari szolgáltatásokat nyújt már több mint 26 éve Magyarországon. A budapesti prémium irodák, szállodák és luxus lakóingatlanok tervezésében és megvalósításában jelentős piaci szerepe van.

Forrás: Közlemény




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Amerikai egyetemisták kagylóból készítettek üveget

Amerikai egyetemisták kagylóból készítettek üveget

Azt vizsgálták, hogyan lehet hasznosítani a környezetünkre veszélyes inváziós fajokat.

Átvették a vezetést a megújuló energiaforrások az európai villamosenergia-termelésben

Átvették a vezetést a megújuló energiaforrások az európai villamosenergia-termelésben

Mindez a nap- és szélenergia előretörésének köszönhető.

Hirdetés