A MITTE Communications integrált kommunikációs ügynökség lett a Paulinyi-Reith & Partners marketing vezetésért, illetve operatív marketing és kommunikációs feladatokért is felelős partnere. 

A MITTE Communications integrált kommunikációs ügynökség lett a  fenntartható építészet vezető hazai cégcsoportja, a Paulinyi-Reith & Partners marketing vezetésért, illetve operatív marketing és kommunikációs feladatokért is felelős partnere. 

30 év után 2018-ban nevet és arculatot váltott a fenntartható építészet vezető hazai cégcsoportja: Paulinyi-Reith & Partnersként folytatja a Mérték Group, felvéve ezzel a cég fő tulajdonosaiként és vezetőiként működő építészpáros, Dr. Paulinyi Gergely és Dr. Reith András nevét. Az új márkanév a Mérték Group Zrt-hez tartozó cégeket átláthatóbb struktúra mentén egységesíti P-R&P Zrt., vagyis Paulinyi-Reith &  Partners Zrt. néven, ami a fokozott személyes felelősségvállaláson túl a nemzetközi célkitűzéseket is jobban érzékelteti.  

A MITTE Communications 2018 március 1-e óta a cég brandváltása kapcsán a P-R&P Zrt. részére PR kommunikációs, social media, tanácsadói, illetve eseti fotós, grafikai feladatokat látott el. 2018 augusztus 1-től viszont az ügynökség felel a marketing vezetésért, illetve teljes körű marketing, grafikai és külső, illetve belső kommunikációs feladatokért. Az együttműködés elsődleges célja, hogy a Paulinyi-Reith & Partners ügyfelei, jelenlegi és jövőbeni munkatársai és a széles szakma is megismerje az új márkanevet, arculatot, illetve a nemzetközi szinten elismert vállalat egyedi munkamódszereit, széleskörű építészeti és tanácsadói szolgáltatásait, illetve kiemelkedő hazai és nemzetközi referenciáit. 

A cégcsoport tervezői portfóliójához kapcsolódik az Európa legnagyobb biodómját magában foglaló Pannon Park projekt, a 430 hektáros Dong Ying városfejlesztési beruházás, a több nemzetközi és magyar fenntarthatósági díjat nyert Nordic Light irodaház, Magyarország legnagyobb közlekedési csomópontjában, az Őrmezőn, BREEAM épületminősítés alapján készülő Budapest One irodafejlesztés és az Etele Plaza. Összességében 500 000 m² korszerű irodaterület, 250 000 m² műemléki épület felújításának tervezése országszerte és külföldön, 700 000 m²-nél is több kereskedelmi épület és 71 000 m² edutainment funkcióba sorolható létesítmény tervezése kapcsolódik a nevükhöz. 

A Paulinyi-Reith & Partners új MITTE Communications által alkotott szlogenje igazodik a nemzetközi piacra lépés víziójához és a márka környezettudatos szolgáltatói profiljához: Our architecture, your tomorrow. 

A brandváltás során a cégcsoport arculata mellett megújultak az online kommunikációs felületek is, melyeken keresztül folyamatosan követhetők lesznek a márkával kapcsolatos aktualitások és az új beruházások tervei is. 

További információ: http://p-rp.hu

forrás: sajtóközlemény




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Minden ott kezdődik, hogy új kérdéseket teszünk fel, amelyekre új válaszokat kell adni

Minden ott kezdődik, hogy új kérdéseket teszünk fel, amelyekre új válaszokat kell adni

Interjú Sinus Lyngével, az egészséges építészet iránt elkötelezett dán tervezővel.

Átgondolt és előremutató tervek – kihirdették a 6. LafargeHolcim Awards Next Generation díjazottjait

Átgondolt és előremutató tervek – kihirdették a 6. LafargeHolcim Awards Next Generation díjazottjait

A világ legjelentősebb fenntartható design versenyének Next Generation kategóriájában koncepciókkal nevezhetnek a 30 év alatti résztvevők.

Hirdetés