A cég japán partnere a Kanagawa prefektúrában található LaLaport Hirazuka Shonan bevásárlóközpontban nyitott új márkaboltot.

A nagy múltra visszatekintő magyar cipőmárka, a Tisza Cipő újabb teret hódít Japánban. A cég japán partnere ezúttal a Kanagawa prefektúrában található LaLaport Hirazuka Shonan bevásárlóközpontban nyitott márkaboltot május 14-én.

Az üzletben kapható a Tisza termékek széles skálája, a kultikus „T” logóval ellátott klasszikus stílusú cipőktől egészen a legújabb kiegészítő textil termékekig, olvasható a japán partner és a magyar Tisza Cipő közötti kommunikációt támogató Sűdy és Társa honlapján. Ez egyébként nem az első üzlete az ikonikus magyar márkának Japánban, Tokióban már van egy márkaboltja, sőt japán weboldala is működik. 

A Tisza márka története az 1940-es évekre vezethető vissza, ekkor születtek meg Martfűn az első Tisza cipők. Az 1950-es és 1960-as években a cipőgyár a hazai piacot szolgálta ki, a gyártás folyamatosan bővült. 1971-ben megszületett az új Tisza logó és elkezdődött a sportcipők tervezése, gyártása.

Ebben az időben számtalan modell jött létre, néhány ezek közül a mai napig őrzi az eredeti stílust kicsit újragondolva a mai minőségi és kényelmi igényeket kielégítve.

A rendszerváltás után a cipőimport megerősödött, számos új márka jelent meg a piacon, és az 1990-es években az akkor már tradicionális tornacipők gyártása leállt.

A kézzel készült cipők gyártásában és tervezésében több mint 40 éves tapasztalattal rendelkező csapatot 2003-ban kereste fel Vidák László, hogy újraélessze a márkát. Régi tervek, fotók, kaptafák és egyéb szerszámok százait nézték át, míg megtalálták azokat a jellegzetes modelleket, amelyek a mai és az egykori Tisza márka ikonikus darabjai lettek. A cipőgyártás újra elindult, majd ezt követték a kiegészítők és ruházati termékek, ma pedig már nem csak a hazai, de külföldi bevásárlóközpontok üzleteiben is találkozhatunk velük.




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Mit jelenthet Európának a Bauhaus második hulláma?

Mit jelenthet Európának a Bauhaus második hulláma?

Az európai vezetők nemcsak az építészeti, de a mentalitásbeli megújulást is várják tőle.                     

Külföldi piacra lépést segítő kormánytámogatást kapott a BIM Design

Külföldi piacra lépést segítő kormánytámogatást kapott a BIM Design

54 millió forint költhet nemzetközi terjeszkedésre az ország egyik legnagyobb tervezőirodája.

Hirdetés