Legalábbis egy sneaker art oldalon.

Aki szereti a váratlan találkozásokat, bizonyára örömmel fogadja majd a shoobox sneakerművészeti Insta-hub ötletét, amely két gigamárkát boronál össze. A „NIKEA” mint szójáték egészen kézenfekvő, de a frigy még így is valószerűtlen kicsit – ezen segít a két logó egyesítése, és néhány tervrajz.

„Amikor összehozol két iparágat, két óriáscéget, akik valószínűleg sosem dolgoznának együtt, akkor abból... művészet lesz!” – vallja a shoobox az Instagram posztjában. A projekt a NIKE legnépszerűbb cipői alapján elkészített egy mintakatalógust, tervekkel, méretekkel és árakkal.




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Botrány lett a 666 példányban készült sátán-cipőből

Botrány lett a 666 példányban készült sátán-cipőből

Az amerikai zenész, Lil Nas X és a brooklyni MSCHF márka 666 néven fekete Nike edzőcipőt tervezett.

Az IKEA bemutatta gamer bútorainak első szériáját

Az IKEA bemutatta gamer bútorainak első szériáját

Kiegészítőkkel együtt a sorozat harminc darabból áll, melyek egyelőre csak Kínában kaphatók.

Érintésmentesen felvehető cipőt fejlesztett a Nike

Érintésmentesen felvehető cipőt fejlesztett a Nike

Csak beszállsz és kiszállsz: a GO FlyEase tökéletesen használható kéz nélkül is. 

Hirdetés