Hirdetés

Az egyetem nemzetközi ambícióihoz igazodva újul meg Facebook, Instagram és LinkedIn oldala.

Megújítja közösségimédia-jelenlétét a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem (MOME). A cél a MOME központi Facebook, Instagram és LinkedIn profiljának megújítása, összhangban az egyetem nemzetközi ambícióival.

A napokban elkészült a MOME történetének első közösségi médiastratégiája, fokozatosan megújulnak az egyetem központi Facebook, Instagram és LinkedIn oldalai. A munkát a GetBeyond közösségi médiaszakértői segítik, akik a tartalmakon együtt dolgoznak az egyetem polgáraival.

„Közös feladatunk egy sokszínű, ugyanakkor koherens tartalmi tematika összeállítása, ami megfelelően szolgálja a hosszú távú brandépítés céljait. Szorosan együttműködünk a MOME munkatársaival, akik profi és hozzáértő bázist jelentenek nem csak a szervezőmunkában, de a kreatívok, fotós és videós anyagok elkészítésében is” – fogalmazott Szabó Fanny, a GetBeyond társalapítója. 

A tervezett új tartalomtípusok közül máris debütált a (Humans of New York híres Facebook-oldal mintájára indított) Humans of MOME, ami az egyetem polgárait mutatja be személyes történeteiken keresztül. Emellett kiemelten foglalkoznak majd a diákok és az oktatók projektjeivel, a MOMÉ-n születő friss munkákkal, sőt a korábbi hallgatók, az alumni kiemelkedő teljesítményeivel is. 

Az intézmény marketingkommunikációért és üzletfejlesztésért felelős egysége, a MOME Brand Iroda idén ősszel, már az egyetemi modellváltás részeként újult meg. A márkafőnöki pozícióba az ír származású Margaret Ann Dowling, a Marquard Media és a Hubert Burda Media kiadóvállalatok korábbi közép-európai igazgatója érkezett. A közösségi médiafelületek megújítását, ezzel a MOME digitális lábnyomának frissítését már ő felügyeli.




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

MOME campus 2019

154 - 2019/6

A 154-es lapszám a MOME nagyszabású campusfejlesztéséről szól, és persze jóval többről is. Átláthatóságról, az építészeti divat ignorálásáról, kreativitásról, időről és persze a hallgatókról, akik szintén hangsúlyosan jelennek meg az idei hatodik OCTOGON magazin hasábjain. 

Magyar designsiker Barcelonában

Magyar designsiker Barcelonában

A MOME-s Priskin János elnyerte a Jumpthegap a legjobb projektért járó tízezer eurós fődíját, tanuló kategóriában.

Bemutatták a diplomakollekcióikat a MOME Textiltervező Tanszékének frissen végzett hallgatói

Bemutatták a diplomakollekcióikat a MOME Textiltervező Tanszékének frissen végzett hallgatói

A diploma divatbemutatójának főtámogatója 2019-ben a Mercedes-Benz.

Hirdetés