Hirdetés

Őszi-téli kollekciókat mutatnak be.

Február 23. és március 1. között mutatják be a 2021/2022-es őszi-téli kollekciókat a 64. Milano Fashion Weeken. A Camera Nazionale della Moda Italiana és a Magyar Divat & Design Ügynökség közös mentorprogramjának résztvevő márkái egy élőben közvetített runway show, valamint egy online kiállítás formájában kapnak lehetőséget legújabb alkotásaik megjelenítésére. Az eseményen már rutinosnak számító ABODI, Cukovy és Elysian a nemzetközi mentorprogram utógondozott márkáiként lépnek kifutóra, mellettük találkozhatnak az érdeklődők a Kata Szegedi, MERO, THEFOUR és ZIA Budapest alkotásaival. A divathét online felületen láthatóak lesznek továbbá ALMA és NINI digitális tartalmai is, így ebben a szezonban a Budapest Select ernyőmárka alatt kilenc hazai márka viszi tovább a magyar divatipar hírnevét az egyik legnevesebb nemzetközi divatszakmai eseményen.

A NINI kollekciójából

A Magyar Divat & Design Ügynökség, valamint a Camera Nazionale della Moda Italiana közötti szakmai partnerség egészen 2018 augusztusáig nyúlik vissza, amikor a felek stratégiai megállapodást kötöttek egymással, hogy együttesen segítsék a magyar divatipari szereplők nemzetközi piacokra való belépését. Ennek részeként hozták létre a nemzetközi mentorprogramot, amely immáron számos hazai márkát támogatott országhatáron túli terveik megvalósításában.

A program sikerének legfőbb mutatója, hogy a mentorprogramot elvégzett divattervezők egytől egyig pozitív változásokat tapasztaltak exporttevékenységük területén és bizonyítottan megállják helyüket a nemzetközi piacon is. 

A nemzetközi mentorprogram legmeghatározóbb pontja a Milano Fashion Weeken való szereplés, amely számos mentorált számára hozta már meg a várva várt áttörést. A nemzetközi piacra való belépéshez nélkülözhetetlen, hogy egy márka több szezonon keresztül is jelen legyen a divat nemzetközi vérkeringésében – a Milano Fashion Weeken való szerepléssel biztosított az intenzív láthatóság a feltörekvő márkáknak, amely egy kiváló lehetőség a későbbi sikerekhez.

ABODIElysian

Az Olaszország egyes területein hatályban lévő korlátozások, valamint a divathéten dolgozók biztonsága miatt az MFW szervezői idén az online megvalósítás mellett döntöttek, így az eseményen megjelenő hét magyar márka – az ABODI, Cukovy, Elysian, Kata Szegedi, MERO, THEFOUR és ZIA Budapest – élőben közvetített catwalk videók segítségével mutatkozhatnak be a nagyközönség és a szakma előtt, ALMA és NINI pedig az eseményre készített digitális tartalmaikkal csatlakoznak hozzájuk a Milano Fashion Week oldalán.

Az olasz divathét felvételei – így a magyar tervezők bemutatói is élőben követhetőek voltak a https://milanofashionweek.cameramoda.it/ oldalán, a show után pedig ugyanezen a platformon lesznek visszanézhetőek. Az első digitális Milano Fashion Week bemutatói – köztük a magyar márkák tartalmaival – a tengerentúlra is eljutnak, hiszen New Yorkban, a híres Times Square-en is kivetítik a felvételeket, ottani idő szerint szombaton délután 15.00-kor. 

CukovyKata Szegedi

„Rendkívül nagy öröm számunkra, hogy ezekben a kihívásokkal teli időszakokban is – ugyan nem szokványos formában - de részt vehetünk a Milano Fashion Weeken és nemzetközi kifutókon szemlélhetjük a magyar tervezők fejlődését, amelyet a CNMI-vel közös nemzetközi mentorprogramunknak köszönhetünk. A Milan Fashion Weeken készülő videós és képi tartalmak az esemény hivatalos oldalán lesznek megtekinthetőek, így a buyereken kívül az influencerek, újságírók és divatrajongók is megismerhetik a legújabb kollekciókat. A márkák korábbi alkotásait pedig akár már most megvásárolhatják, a decemberben indult Budapest Select Concept Store webshopból” – mondta Bata-Jakab Zsófia, a Magyar Divat & Design Ügynökség vezetője. 

A februári esemény az ötödik alkalom, hogy a Magyar Divat & Design Ügynökség a Budapest Select ernyőmárka alatt vonultat fel magyar márkákat a milánói divathéten. Az Ügynökség az ernyőmárkával kíván látványosabb megjelenést biztosítani a magyar termékeknek, hogy azok még erősebb benyomást keltsenek az eseményt megtekintő buyerekben. A Budapest Select fő célja, hogy a tehetséges tervezők saját jegyeiket megtartva, de egységes kommunikáció által kapjanak nagyobb figyelmet a külföldi szereplések alkalmával. A konzisztens megjelenésnek köszönhetően a Milano Fashion Week szakmai közössége már tudatosan keresi a magyar brandek kollekcióit az eseményen. A Budapest Select márkanév alatt 2020 decemberében egy kizárólag magyar tervezőket felvonultató webshopot is létrehozott a Magyar Divat & Design Ügynökség, hogy értékesítési platformot, valamint hazai és nemzetközi megjelenési lehetőséget biztosítson a magyar brandeknek.




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

AGNESKOVACS Business kollekciója a hétköznapok ünnepe

AGNESKOVACS Business kollekciója a hétköznapok ünnepe

A megkapó, egyedi, műtárgyat idéző táskák elhozzák a felszabadító felhőtlenséget.

Funkcionalitás és esztétika kiváló ötvözése

Funkcionalitás és esztétika kiváló ötvözése

Elkészültek az MDDÜ által indított első design LAB program párosainak szériaérett alkotásai.

Érintésmentesen felvehető cipőt fejlesztett a Nike

Érintésmentesen felvehető cipőt fejlesztett a Nike

Csak beszállsz és kiszállsz: a GO FlyEase tökéletesen használható kéz nélkül is. 

Hirdetés