LAMPAPA, avagy az óriás lámpa

Hirdetés

A LAMPAPA projekt egyszerűen az IKEA FORSA asztali lámpa felnagyítása és a léptéknövelésből adódóan valamennyi alkotóelem újragondolása. Mintha a közismert tárgy Lewis Caroll mesevilágába tévedt volna, és Alice helyett elfogyasztotta volna a varázssüteményt, amitől hirtelen óriásira nőtt. 

 

 

Az óriás lámpa prototípusát Adorján Zalán ipari formatervező képzelte el és valósította meg. Az alkotói folyamat alapját az alkatrészek anyaghasználatának, keresztmetszetének és azokat összekötő csomópontok egyedi megtervezése és az építés közben kísérletezés adta. Az óriáslámpa arányaiban, geometriájában és mozgásában is megegyezik az eredetivel. 

A lámpa óriási léptéke adta az alapötletet, miszerint olyan valós, hétköznapi élethelyzetekben – mint például hazaérkezés, munkába menet, strandon lazulás – mutassák be a lámpát, amiben mérete miatt nagyon kényelmetlenül érzi magát.

 

 

A kampányanyag alapkoncepcióját és a hozzákapcsolódó bemutatkozó kiállítást Pintér Márton építész és egyetemi oktató határozta meg, a képeket Bulyovcsity Fábián látványtervező komponálta, készítette és finomhangolta. A kampányanyag a kész termék után készült el, amelynek elsődleges célja a szakmai diszciplínákon átívelő együttműködés volt. 

A liftben, szobában és strandon felbukkanó óriás lámpa kampány megszemélyesíti a tárgyat és a vásárlás előtt állók fő dilemmájára helyezni a hangsúlyt: „vajon befér?” 

 

 

A lámpa kampányanyagának képei és a prototípus a NOS Printben, a LAMPAPA termék több színben az AZ Luminokinetic-ben érhető el.  

 

Forrás: sajtóanyag

 




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Az IKEA bemutatta gamer bútorainak első szériáját

Az IKEA bemutatta gamer bútorainak első szériáját

Kiegészítőkkel együtt a sorozat harminc darabból áll, melyek egyelőre csak Kínában kaphatók.

Erdőt vásárolt az IKEA

Erdőt vásárolt az IKEA

Így megakadályozza az erdőirtást, és még a helyi vállalkozásokat is támogatja.

Hirdetés