Varga Matti esztétikájával ünnepli egy éves születésnapját a TITOK multivitamin. 

Fenntartani a kortalan szépséget és minél hosszabb távon megőrizni az egészséget – ezek a célok vezérelték Pataki Ágit, mikor a GAL vitaminok fejlesztőjével, Szabó Gál Bencével megalkotta a TITOK multivitamin csomagot. A multivitaminból és halkollagén peptidekből álló termékcsalád épp egy éve debütált, most pedig egy olyan új vizualitást kapott, ami hűen tükrözi a márka mögött álló értékeket.

 

Lendület, könnyedség, egyszerűség, éteri, mégis életteli szépség. Ahogy a TITOK-ban, úgy Pataki Ági személyiségében is felfedezzük ezen értékeket – és Varga Matti fotós stílusában is. Ezeket az attribútumokat szőtte koherens történetté Gyöngy Orsolya, aki a projekt storytelling részét vezette. 

 

 

„A TITOK megújult vizualitása mögött egy egyedülálló koncepció áll, aminek a visual storytelling az alapja. A képekkel nem csak a termékre és az azt megalkotó Pataki Ágira koncentráltunk, hanem igyekeztünk egy teljes világképet létrehozni, aminek a középpontjában egy egészségtudatos, önazonos nő áll, aki nyitott a világra, folyamatosan fejlődni akar és pozitív a világszemlélete. Az ő értékeit és inspirációit először egy szótáblán foglaltuk össze, amikből aztán zsánerképeket alkottunk, majd ezeket fordítottuk át vizuális nyelvre. A szavakra Mattival együtt asszociáltunk, és kicsit hagytuk, hogy maga a hely is hasson ránk: sokszor a location scout alatt döntöttünk, miben találjuk meg a lendület, a korlátlanság, vagy épp az önazonosság megfelelőit” – osztotta meg velünk Orsolya.

 


Mindehhez pedig nem mindennapi helyszínt választottak: Marokkó izgalmas épített és természetes környezetét.

„Mikor Mattival elkezdtük a közös gondolkodást, hogyan adhatnánk vissza vizuálisan a TITOK, mint termék és a brandhez kapcsolódó értékek esszenciáját, egyértelmű volt számunkra, hogy egy olyan helyszínen szeretnénk fotózni, ahol az egészség a mindennapok természetes, magától értetődő része. Mivel én épp Marokkóban tartózkodtam hosszabb ideje, felmerült, hogy a napfényes óceánpart tökéletes kiindulópont lenne. A koncepciónk része volt az is, hogy a TITOK multivitaminban rejlő sok-sok értékes összetevőt megjelenítsük, így ebben az esetben azokat ragadtuk ki, amelyek természetes lelőhelye épp Marokkó, tágabb értelemben Afrika is lehet: például mint az olíva, az akáciarost, vagy a zsálya. A marokkói óceánpart nagyon inspirálóan hatott ránk, könnyű volt párhuzamokat találni Ági kortalan szépsége és a természet között. A helyi építészet pedig a maga minimalista esztétikájával szintén kiválóan kapcsolódik mind Matti stílusához, mind Ági ízléséhez és a brand arculatához is” –tette hozzá. 

 

 

A TITOK üzenete, hogy ha egészségesek vagyunk, korlátlannak, szabadnak is érezzük magunkat, nem számít, 30 vagy 70 évesek vagyunk. Ha jól érezzük magunkat a bőrünkben, és nyitottak maradunk a világra, a szépségeit is jobban meg tudjuk élni, be tudjuk fogadni – azokat a szépségeket, amelyeket Matti képein is láthatunk.
 

 

TITOK | Web | Facebook | Instagram

 




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Interjú a Graphasel tervezőivel | STANC pályázat

Interjú a Graphasel tervezőivel | STANC pályázat

„Szakmaiság mindenekfelett”

 Az éteri, mégis életteli szépség megtestesülése | TITOK X Varga Matti

Az éteri, mégis életteli szépség megtestesülése | TITOK X Varga Matti

Varga Matti esztétikájával ünnepli egy éves születésnapját a TITOK multivitamin. 

Városmarketing-stratégiát alkotna Hódmezővásárhely

Városmarketing-stratégiát alkotna Hódmezővásárhely

Ehhez keres partnert az önkormányzat.

Interjú a Graphasel tervezőivel | STANC pályázat

Interjú a Graphasel tervezőivel | STANC pályázat

„Szakmaiság mindenekfelett”

 Az éteri, mégis életteli szépség megtestesülése | TITOK X Varga Matti

Az éteri, mégis életteli szépség megtestesülése | TITOK X Varga Matti

Varga Matti esztétikájával ünnepli egy éves születésnapját a TITOK multivitamin. 

Városmarketing-stratégiát alkotna Hódmezővásárhely

Városmarketing-stratégiát alkotna Hódmezővásárhely

Ehhez keres partnert az önkormányzat.

Interjú a Graphasel tervezőivel | STANC pályázat

Interjú a Graphasel tervezőivel | STANC pályázat

„Szakmaiság mindenekfelett”

 Az éteri, mégis életteli szépség megtestesülése | TITOK X Varga Matti

Az éteri, mégis életteli szépség megtestesülése | TITOK X Varga Matti

Varga Matti esztétikájával ünnepli egy éves születésnapját a TITOK multivitamin. 

Városmarketing-stratégiát alkotna Hódmezővásárhely

Városmarketing-stratégiát alkotna Hódmezővásárhely

Ehhez keres partnert az önkormányzat.

Hirdetés
2025/42025/32025/22025/12024/12024/82024/72024/62024/52024/42024/32024/22024/12023/62023/82023/52023/72023/62023/42023/52023/42023/32023/32023/22023/22023/12023/12022/82022/62022/72022/52022/62022/42022/52022/42022/32022/32022/22022/22022/12022/12021/82021/62021/72021/52021/62021/42021/52021/32021/42021/32021/22021/22021/12021/12020/62020/82020/72020/52020/62020/42020/52020/42020/32020/32020/22020/22020/12020/12019/62019/82019/72019/52019/62019/42019/52019/42019/32019/32019/22019/22019/12019/12018/82018/62018/72018/52018/42018/32018/22018/12017/82017/72017/62017/52017/42017/32017/22017/12016/82016/72016/62016/52016/42016/3 2016/22016/12015/82015/72015/62015/52015/42014/42014/32014/22014/12013/62013/52013/42013/32013/22013/12015/32014/52014/62015/22014/72014/82015/1