Varga Matti esztétikájával ünnepli egy éves születésnapját a TITOK multivitamin. 

Fenntartani a kortalan szépséget és minél hosszabb távon megőrizni az egészséget – ezek a célok vezérelték Pataki Ágit, mikor a GAL vitaminok fejlesztőjével, Szabó Gál Bencével megalkotta a TITOK multivitamin csomagot. A multivitaminból és halkollagén peptidekből álló termékcsalád épp egy éve debütált, most pedig egy olyan új vizualitást kapott, ami hűen tükrözi a márka mögött álló értékeket.

 

Lendület, könnyedség, egyszerűség, éteri, mégis életteli szépség. Ahogy a TITOK-ban, úgy Pataki Ági személyiségében is felfedezzük ezen értékeket – és Varga Matti fotós stílusában is. Ezeket az attribútumokat szőtte koherens történetté Gyöngy Orsolya, aki a projekt storytelling részét vezette. 

 

 

„A TITOK megújult vizualitása mögött egy egyedülálló koncepció áll, aminek a visual storytelling az alapja. A képekkel nem csak a termékre és az azt megalkotó Pataki Ágira koncentráltunk, hanem igyekeztünk egy teljes világképet létrehozni, aminek a középpontjában egy egészségtudatos, önazonos nő áll, aki nyitott a világra, folyamatosan fejlődni akar és pozitív a világszemlélete. Az ő értékeit és inspirációit először egy szótáblán foglaltuk össze, amikből aztán zsánerképeket alkottunk, majd ezeket fordítottuk át vizuális nyelvre. A szavakra Mattival együtt asszociáltunk, és kicsit hagytuk, hogy maga a hely is hasson ránk: sokszor a location scout alatt döntöttünk, miben találjuk meg a lendület, a korlátlanság, vagy épp az önazonosság megfelelőit” – osztotta meg velünk Orsolya.

 


Mindehhez pedig nem mindennapi helyszínt választottak: Marokkó izgalmas épített és természetes környezetét.

„Mikor Mattival elkezdtük a közös gondolkodást, hogyan adhatnánk vissza vizuálisan a TITOK, mint termék és a brandhez kapcsolódó értékek esszenciáját, egyértelmű volt számunkra, hogy egy olyan helyszínen szeretnénk fotózni, ahol az egészség a mindennapok természetes, magától értetődő része. Mivel én épp Marokkóban tartózkodtam hosszabb ideje, felmerült, hogy a napfényes óceánpart tökéletes kiindulópont lenne. A koncepciónk része volt az is, hogy a TITOK multivitaminban rejlő sok-sok értékes összetevőt megjelenítsük, így ebben az esetben azokat ragadtuk ki, amelyek természetes lelőhelye épp Marokkó, tágabb értelemben Afrika is lehet: például mint az olíva, az akáciarost, vagy a zsálya. A marokkói óceánpart nagyon inspirálóan hatott ránk, könnyű volt párhuzamokat találni Ági kortalan szépsége és a természet között. A helyi építészet pedig a maga minimalista esztétikájával szintén kiválóan kapcsolódik mind Matti stílusához, mind Ági ízléséhez és a brand arculatához is” –tette hozzá. 

 

 

A TITOK üzenete, hogy ha egészségesek vagyunk, korlátlannak, szabadnak is érezzük magunkat, nem számít, 30 vagy 70 évesek vagyunk. Ha jól érezzük magunkat a bőrünkben, és nyitottak maradunk a világra, a szépségeit is jobban meg tudjuk élni, be tudjuk fogadni – azokat a szépségeket, amelyeket Matti képein is láthatunk.
 

 

TITOK | Web | Facebook | Instagram

 




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Szívmelengető arculat egy szívmelengető márkához

Szívmelengető arculat egy szívmelengető márkához

Borsa Aliz cukorbetegeknek készült termékeknek épített márkát

Interjú Tábori-Simon Joséval | STANC pályázat

Interjú Tábori-Simon Joséval | STANC pályázat

„Egy-egy jó csomagolás akár műtárgyként is megállná a helyét”

Interjú Orbán Péterrel | STANC pályázat

Interjú Orbán Péterrel | STANC pályázat

„Egy csomagolás, amint fizikai formát ölt, annak már súlya van”

Hirdetés