Ehhez keres partnert az önkormányzat.

Városmarketing-stratégia megalkotására keres partnert Hódmezővásárhely: a tenderanyagot regisztrációt követően adják át, az árajánlatot február 2-ig kell beadni az önkormányzatnak – írta meg a Kreatív.

A város egyik nevezetessége, a Pártos Gyula tervezte Fekete Sas szálló – Fotó: Wiki Commons CC BY-SA 3.0

Hódmezővásárhely önkormányzata beszerzési eljárást indított városmarketing- és kommunikációs stratégia létrehozására. A meghívásos beszerzési eljárásra már regisztrálhatnak a szervezetek, vállalkozások, egészen február 2. 16 óráig. Az önkormányzat a regisztrált érdeklődőknek rendelkezésre bocsátja a részletes tenderanyagot. A szerződéskötés tervezett határideje február 15-e.

Az árajánlathoz kapcsolódó dokumentum ide kattintva érhető el.

A Kreatív kérdésére az önkormányzat sajtóreferense elmondta: „Hódmezővásárhely egy olyan új városmarketing (márka) és kommunikációs stratégiai dokumentumot szeretne létrehozni, amely olyan jó gyakorlatokat, eszközöket nyújt a város számára, amit hatékonyan tud alkalmazni a város vonzerejének növelésére irányuló tevékenységek kapcsán (különösképpen helyi tájékoztatás hatékonyságának javításában, a gazdasági szereplők, beruházók vonzásában, illetve turizmus fejlesztésében)”.




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Építészek az Építészetről

Építészek az Építészetről

Az ACO online konferenciasorozata a nemzetközi építészeti trendekről.


 

Monolit Kultúr

Monolit Kultúr

A francia Moréac város környéki zöldellő táj ad otthont a Tracks Architectes multifunkcionális kultúrközpontjának.

Hirdetés