A kávézás élményén túl Magyarországon elsőként vásárláskönnyítő digitális megoldások kerültek bevezetésre.

Minden érzékszervre ható, interaktív kávékóstolásban és újgenerációs megoldásokban gazdag vásárlási élményben lehet része annak, aki betér a Nespresso megújult Andrássy úti Boutique-jába: a márka üzletében ugyanis júliustól számos innovatív elem teszi még felejthetetlenebbé a vásárlást.

Több mint harminc évvel ezelőtt egy innovatív ötlettel kezdődött a Nespresso története: a tökéletes espresso kávé élményét bárki otthonában is élvezhesse, szakemberek közreműködése és speciális felszerelések nélkül.

A Nespresso által megalkotott kapszulás rendszer átformálta a kávézási szokásainkat, és a cég azóta is számos innovatív megoldást vezetett be annak érdekében, hogy az otthoni kávézás élménye tökéletes lehessen.

A kiemelkedő vásárlói élmény megteremtése volt a cél akkor is, amikor a Nespresso bemutatta új, élményközpontú, innovatív és interaktív Boutique-koncepcióját, mely most Budapestre, az ikonikus Andrássy úti Boutique-ba is megérkezett. Budapest legszebb sugárútján, az Operával szemben 2006-ban nyitott meg az első Nespresso Boutique. A márka exkluzív bemutató üzletében történő vásárlás mindig is különleges volt a Nespresso vásárlói számára, akik ez év júliusától minden érzékszervre ható élményekkel gazdagodhatnak, ha ellátogatnak a márka központi üzletébe.

Ez lesz a színhelye a jövőben megrendezendő kávés Masterclass workshopoknak, melyek keretében a kávérajongók elmélyíthetik tudásukat a kávé világáról. Az érdeklődők egyedi illat- és kóstolóélményekkel is gazdagodhatnak, és egy VR-szemüveg segítségével pedig bejárhatják a kolumbiai kávétermőterületeket is.

A pillanatnyi élmények mellett a Nespresso számára legalább ugyanolyan fontos a jövő, így az új Boutique-ban kiemelt figyelmet kapott a fenntarthatóság. Olyan belsőépítészeti elemek kaptak helyet, mint a kávézaccból készült pultfelületek vagy a kizárólag újra-erdősítési programokból származó faanyagokból készült bútorok és burkolatok. Emellett kialakításra került a már megszokott használt kapszula-gyűjtőpont is. Az Andrássy úti Boutique a helyi művészetnek is helyet ad, az üzlettér falain újrahasznosított kapszulák felhasználásával készült helyi virágmotívumok jelennek meg.

Az új, innovatív Nespresso Boutique-koncepciót a többszörös designdíj-nyertes, világhírű Edward Barber és Jay Osgerby által alapított Universal Design Studio építészeti és designiroda alkotta meg.

A megújult Boutique a vásárlás technikai részleteit illetően is innovatív. Magyarországon elsőként vásárláskönnyítő digitális megoldások kerültek bevezetésre, melyeknek köszönhetően megszűntek a hagyományos kasszapultok, és a teljes üzlettér bejárhatóvá vált. Mostantól a rendeléseket kávézás közben, tabletek segítségével veszik fel a kávészakértők, akik az üzlet bármely pontján rendelkezésre állnak. A készpénzzel fizető vásárlókat pedig egy automata pénzkezelő segíti.


Octogon Deco Magazinunk a készlet erejéig az alábbi árusítóhelyeken kapható.



Kapcsolódó cikkek

A legsötétebb múzeum, ahol valaha jártál

A legsötétebb múzeum, ahol valaha jártál

Anders Ruhwald fekete installációja az eltörölt életeknek állít emléket. 

Felfedte titkait a Hilton Garden Inn Budapest City Centre
  • 2019-07-16 12:30
  • Deco

Felfedte titkait a Hilton Garden Inn Budapest City Centre

A design fő motívuma a kert: a szálloda arculatának egységét a stilizált levélminta adja.

Átadták a Kapás 21 társasházat

Átadták a Kapás 21 társasházat

Az épületet az FBIS Építészműterem, míg a lobbyt az S39 Hybrid Design stúdió tervezte.

Hirdetés