És valósítsd meg mindezt a Bonamival.

Az új home & living webáruház, a Bonami mostantól magyar nyelven is elérhető. A cseh brand itthon rendhagyó helyszínen, a város felett mutatkozott be egy izgalmas Urban Oasis installációval, ahol a burjánzó növények, friss formavilág, valamint a naturális színek, textúrák és minták kapták a főszerepet.

A Bonami innovatív webshopjában mindenki rátalálhat saját egyéniségére, stílusára, kedvenc bútoraira és lakberendezési kiegészítőire, amelyek mostantól egy kattintással az otthonunkba kerülhetnek. A városban élő ember a természet iránti vágyódását a lakberendezésben is érvényre juttatja – olyan lakókörnyezetet igyekszik teremteni, amiben nyugalomra és feltöltődésre talál. Az utóbbi időben megfigyelhető tendencia az otthonokban a zöld színek, naturális nyomatok, minták és textúrák, valamint a nagy mennyiségű szobanövény előszeretett alkalmazása. Az erdőket megidéző mély tónusok gyakran társulnak füstös rózsaszínekkel, melegebb fémárnyalatokkal, sötétebb fákkal, finoman megmunkált részletekkel és életteli zöldes textilekkel – melyek által az ember visszatalál természetes lényegéhez. A Bonami csapata hisz abban, hogy otthoni környezetünket olyan hellyé varázsoljuk, ahol jól érezzük magunkat, ahol szívesen időzünk, ahová mindig jó visszatérnünk. 

 

 

 


Octogon Deco Magazinunk a készlet erejéig az alábbi árusítóhelyeken kapható.



Kapcsolódó cikkek

Honnan jön a lengyelországi tüntetések villám szimbóluma?

Honnan jön a lengyelországi tüntetések villám szimbóluma?

A jelképet Ola Jasionowska grafikus tervezte még 2016-ban.

Új pályázati irodával erősíti nemzetközi kapcsolatait a MOME

Új pályázati irodával erősíti nemzetközi kapcsolatait a MOME

Az iroda vezetésére Matheidesz Rékát, a WAMP alapítóját kérték fel. 

Új szereplő az irodai márkaépítésben és kommunikációban

Új szereplő az irodai márkaépítésben és kommunikációban

Irodapiaci marketing ügynökséget alapított Az Év Irodája csapata.

Hirdetés