Kelet-Közép Európa legjobban teljesítő városai között Budapest; az idei év a fejlesztéseké a vezető szállodacsoportnál.

Idén 25 éve van jelen Magyarországon az AccorHotels, a világ vezető utazási és életmód csoportja, amely 2017-ben kétszámjegyű bevételnövekedést ért el hazánkban. 2018-ban ismét mozgalmas év vár a vállalatra: a Mercure hotelek modernizálásának folytatása, a januárban megnyitott ibis Styles Budapest Airport Hotel bevezetése, az ibis Styles Budapest Citywest megnyitása és az első vegyes márkájú (kombó) hotel megnyitásának előkészítése a fontosabb idei mérföldkövek. 

A tavaly 50. születésnapját ünneplő globális szállodaüzemeltető AccorHotels 100 országban 4.300 szállodában, megközelítőleg 620.000 szobával várja vendégeit, ahol több mint 250 000 munkavállaló dolgozik azon, hogy a vendégek jól érezzék magukat. 

A vállalatcsoport Magyarországon jelenleg 18 hotelt üzemeltet különböző kategóriákban, Sofitel, MGallery by Sofitel, Novotel, Mercure, ibis és ibis Styles márkák alatt; illetve hazánk legnagyobb kongresszusi központját, a 2000 férőhelyes Budapest Kongresszusi Központot is.

„A csoport sikerének záloga, hogy folyamatosan a leginnovatívabb megoldásokat keressük a vendégek jobb kiszolgálása érdekében. Többek között személyre szabott szolgáltatásokat fejlesztünk, így például az egyéni vendégigények alapján globális vendégadatbázissal dolgozunk: a világ minden AccorHotels szállodájában elérhető adatbázisból kiderül, hogy egy-egy vendégünk laktózérzékeny-e, vagy épp inkább az emeleti szobákat kedveli. Ennek és az ehhez hasonló fejlesztéseknek köszönhetően a tavalyi év kiemelkedő eredményekkel zárult Magyarországon is, az árbevételünket 15,4%-kal tudtuk növelni ” – mondta el Luc Gesvret, az AccorHotels Magyarország vezérigazgatója. „Az egy kiadható szobára jutó szobaár-bevétel (RevPar) 14,3%-kal emelkedett, ami túlnyomó részben az átlagár jelentős, 10,9%-os növekedéséből fakad, a szobák kihasználtságának 2,2 százalékpontos növekedése mellett. Egyértelműen tetten érhető, hogy Budapest egyre vonzóbb úti cél mind a szabadidős, mind az üzleti utazók körében: trendi és biztonságos város” – tette hozzá.
A vállalat statisztikái szerint a legtöbb vendéget Németországból, az Egyesült Királyságból, Olaszországból, Franciaországból és az Amerikai Egyesült Államokból fogadják. A belföldi vendégek elsősorban üzleti céllal, konferenciára látogatva választják az AccorHotels szállodáit. 



További fejlesztések 2018-ban

A vállalat 2018-as kulcsszavai: modernizálás, digitális fejlesztések, a már korábban megkezdett egyéni igényeket követő szolgáltatások további fejlesztése (pl. mozgássérültek, családok egyedi elvárásai alapján, speciális táplálkozási igények kielégítése stb.) és munkáltatói márkaépítés (egyetemi együttműködések, program az Y-generációsok és nők minél nagyobb vezetői arányának érdekében stb.). 
Az előző években elkezdett és a jelenleg is folyó beruházások összértéke eléri a 35 millió Eurót. Ez többek közt magába foglalja a budapesti Mercure Korona, a Mercure Buda és a Mercure City Center teljes felújítását is; melyek közül az utóbbit az elkövetkező hetekben, a másik kettőt pedig jövő év elején fogják befejezni. A Mercure City Center esetében a vendégek kényelmét szolgálva Magyarországon elsőként vezetik be a pult nélküli recepciót, a vendégek tableteken történő gyors és egyszerű ki és bejelentkezésével. Emellett WineStone néven új éttermi koncepció is bevezetésre kerül, ez azt jelenti, hogy a nemzetközi étel- és itallap választéka mellett a vendégek helyi, autentikus ételek és borok közül is választhatnak. 

Új hotelnyitások is várhatók: már januárban megnyílt hazánk első közvetlen terminál kapcsolattal rendelkező reptéri szállodája, az ibis Styles Budapest Airport, és újabb management szerződés aláírása után a volt Hotel Wien helyén egy teljes körű felújítást követően várhatóan idén ősztől várja vendégeit az ibis Styles Budapest Citywest. Mindemellett a szállodacsoport jövő év elején fogja megnyitni az első vegyes márkájú (kombó) hotelét a Mercure Buda teljes felújítását követően, amelyben 150 ibis és 250 Mercure szoba biztosítja majd a vendégek kényelmét.

forrás: sajtóközlemény

 



Kapcsolódó

Indul a nevezés a gastro&hotel design versenyre

Indul a nevezés a gastro&hotel design versenyre

A Turizmus & Vendég idén nyárra is meghirdeti az ötödik éve indított a hazai Horeca-szegmensben egyedülálló designversenyét. 

Az első magyarországi kombószállodával erősít az AccorHotels

Az első magyarországi kombószállodával erősít az AccorHotels

Az AccorHotels magyarországi Mercure szállodái számára 2018 a megújulás éve. 

Megnyílt az ibis Styles Budapest Airport Hotel

Megnyílt az ibis Styles Budapest Airport Hotel

Megnyílt a Liszt Ferenc nemzetközi repülőtér első közvetlen terminálkapcsolatú szállodája.

 2018 őszére készül el a Párisi Udvar Hotel

2018 őszére készül el a Párisi Udvar Hotel

The Unbound collection by Hyatt franchise lánc második európai tagjaként fog működni a Párisi Udvar Hotel, amely várhatóan 2018 ősszel kerül átadásra. 

Rangos elismerés az Aria Hotelnek
  • 2017-10-17 17:47
  • Tér

Rangos elismerés az Aria Hotelnek

Közép-Európa második legjobb szállodájának választotta a budapesti Aria Hotelt a Condé Nast Traveler.

Kihirdették a Gastro Design Award nyerteseit
  • 2017-10-15 19:15
  • Tér

Kihirdették a Gastro Design Award nyerteseit

Október 9-én kihirdették, melyik lett Magyarország legdizájnosabb étterme és melyek lettek az ország legszebb szállodái.
Hirdetés