Új szállodamárkát vezet be a magyar piacra az Orbis Hotel Group. (x)

Egy évvel azután, hogy az AccorHotels valamennyi márkájának üzemeltetését átvette Közép- és Kelet-Európában és ezzel a legnagyobb szállodavállalattá vált a régióban több mint 100 szállodával, melyből 17 Magyarországon található Sofitel, MGallery, Novotel, Mercure és ibis márkanevek alatt, az Orbis Hotel Group új szállodamárkát vezet be a magyar piacon két új ibis Styles szálloda megnyitásával Budapesten. 

„Rendkívül ígéretesnek látjuk a nagy lehetőségekkel kecsegtető magyar piacot, mely az egyik legfontosabb piac a régióban és egy fontos eleme a fejlesztési stratégiánknak. Az ibis Styles megérkezésével egy dinamikus és jól ismert nemzetközi márkát vezetünk be Magyarországra és ezzel az innovációval új szállodaélményt nyújtunk a vendégeinknek, teljesen egyedi designt és légkört, kikapcsolódást és barátságos kiszolgálást, ahol a vendégeink felszabadultan élvezhetik a város helyi sajátosságait” – nyilatkozta Gilles Clavie, az Orbis Hotel Group Elnök-vezérigazgatója.

Az ibis Styles márkát két meglévő szálloda teljeskörű felújításával és átalakításával vezetik be Budapesten. 2016 áprilisától a teljes átalakítást követően a Mercure Budapest Metropol (130 szoba) immáron ibis Styles Budapest Center, míg a Mercure Budapest Duna (130 szoba) ibis Styles Budapest City néven üzemel és fogadja vendégeit. 

Mindkét ibis Styles szálloda saját személyiséggel és designnal rendelkezik, vadonatúj lifestyle-innovációkkal. Az ibis Styles Budapest Centerben a vendégek felfedezhetik a játékok történelmét, a korai számítógépes játékok varázsát és hangulatát street art és kortárs művészeti installációk környezetében. Az ibis Styles Budapest City városi kerékpár körutakat ajánl új, kényelmes közösségi terekkel és stílusos kerékpár-témájú szobákkal. 

Az ibis Styles egy több-stílusú economy márka azok számára, akik a legjobbat keresik a legjobbakból is, all-inclusive ajánlataiban a szobaár tartalmazza a reggelit és az internet hozzáférést egyaránt. Az ibis Styles az Orbis Csoport stratégiai partnerének, az AccorHotels-nek a márkája, melyet Közép- és Kelet-Európában az Orbis Csoport üzemeltet. A nem standardizált ibis Styles lifestyle-szállodák rendszerint a városok szívében vagy más kiemelt központokban találhatók. Minden szálloda egyedi személyiséggel rendelkezik, tükrözve a márkára jellemző színes, világos és energikus szellemiséget egy kis humorral ötvözve. Kényelem, egyedi design és all-inclusive – ezek a márka alapvető értékei. A márkának 283 szállodája van 25 országban. (x)

forrás: sajtóközlemény




Ha tetszett a cikk, és szeretne előfizetni magazinunkra, itt teheti meg.

Kapcsolódó

Szőke Gábor Miklós: Félúton

Szőke Gábor Miklós: Félúton

Szőke Gábor Miklós kiállításával nyílt meg a volt Várkert-kioszk.

 VISART Diploma kiállítás

VISART Diploma kiállítás

A francia-magyar Visart Művészeti Akadémia végzős évfolyama négyéves tanulmányait követően diplomavédés előtt áll.

18 éves a Falk Art Fórum

18 éves a Falk Art Fórum

Fókuszban a lakberendezés a nagykorúságát ünneplő Falk Art Fórumon.

MEI KAWA: HELLO MALEVICH!

MEI KAWA: HELLO MALEVICH!

TAVASZ — NYÁR 2018 KOLLEKCIÓ

Bemutatkozik a Perceptual Thinkers

Bemutatkozik a Perceptual Thinkers

Március 29-én 19:00-kor a The Garden Studio-ban jelenik meg a Perceptual Thinkers bemutatkozó, 2018-as tavasz-nyári ruhakollekciója.

Városi nomádok

Városi nomádok

Többsíkú urbanizmus fotókon és ruhákon.

Hirdetés