Hirdetés

Green Wave 2020!

Konferencia a fenntarthatóság és ökotudatosság kommunikációjáról

Hirdetés
Web:https://greenwave.kreativ.hu/
Kezdődik:2020 November 18. , Szerda
Végződik:2020 November 18. , Szerda
Hely:Online

 

Újrahasznosítva 2019 egyik legsikeresebb Kreatív-rendezvénye: itt a Green Wave 2020!

Hol tartanak most a fenntarthatósági szempontokat is figyelembe vevő termékek a vevők fejében, és milyen csatornán érdemes beszélni ezekről?
Eladja magát az e-autó?
Milyen az a környezetvédelmi kampány, ami nem csak díjakat, de eredményeket is hoz?
Mitől lesz egy rendezvény zöld, és meddig jutottunk a gyakorlatban a leállás előtt?
Ezekre a ?-re keressük a választ november 18-án!

 

Egy kis ízelítő a programból:

Pumped Gabo vs David Attenborough
A díjakon túl mikor nevezhetünk valóban sikeresnek egy zöld kampányt? Hogyan lehet kitűnni a sok felelősnek mutatkozó márka közül? Még az is belefér, hogy Pumped Gabo áll a Greenpeace mögé a médiafigyelem érdekében?

Fenntartható üzleti rendezvények 
Hogyan lehet zöldebb egy nyilvános üzleti rendezvény a fém szívószálaknál és evőeszközöknél? Hol tartsd, kikkel szervezd, mire figyelj, és mi hozható ebből a gyakorlatban az elmúlt évek tapasztalata szerint.

Kinek érték a fenntartható termék?
Milyen felületen érdemes elmondani egy fogyasztónak egy termék zöld tulajdonságait? Kit érdekel a fenntarthatóság a sajtóban? Hogyan lehet mérni, hogy eljut-e egy zöld üzenet a fogyasztókhoz, és hogy számít-e nekik?

Teljesen elektromos és hibrid autók marketingkommunikációja Magyarországon.
Szűkebb-e, precízebben célozható-e a célcsoport az általánosnál? Mik a jó felületek? Hogyan támogatja az elektromos hajtás kommunikálása a hagyományos hajtás eredményeit is? Mennyire mostoha vagy éppen segítő ehhez a karanténos-válságos 2020-as környezet?


Hirdetés