Idén a Várkert Bazár az új helyszín.

A nemzetközi divathetek véget értek, így ismét a magyar fővároson a sor, hogy a legnagyobb divatközpontok után bemutassa legkedveltebb tervezői 2015-ös őszi-téli kollekcióját.

Ebben a szezonban, 2015. március 27-én és 28-án (pénteken és szombaton) vonulnak majd fel a Várkert Bazár épületében felépített TGFWB kifutóján a magyar tervezők legújabb kollekciói. Az immáron hatodik alkalommal megszervezésre kerülő zártkörű eseményen a hazai közönség megismerheti az Aeron, az Anda, a Dori Tomcsanyi, a Je Suis Belle, a Kata Szegedi, a Nubu, a The Four valamint a Use Unused márkák 2015-ös őszi-téli darabjait. Emellett természetesen minden eddiginél különlegesebb pop-up installációkkal is készülünk, amelyekben most Hajdú Anett (hajduanett leather goods), Kele Ildikó (Kele Clothing) és Oláh Anna (Anna Amélie) válogatott kiegészítői és ruhadarabjai várják az eseményre látogató divatrajongókat. 

kép © Fahion Week 2015

A 2015-ös őszi-téli szezonban új partnerekkel jelentkezik a TONI&GUY Fashion Week Budapest. Örömhír, hogy a jelenlegi szezontól kezdve együttműködünk a Fashion United csapatával. Virtuálisan tehát felkerülünk a divatvilág térképére így az esemény híre remélhetőleg megállíthatatlanul terjed tova a nemzetközi divatszakemberek és rajongók körében.

kép © Anda

kép © Szegedi Kata

kép © JSB
 
Jól ismert szponzoraink, a szezonális hajtrendeket megálmodó TONI&GUY HairMeetWardrobe, a topmodelljeinknek és vendégeinknek természetes ásványvizet biztosító Jana valamint a legmagasabb színvonalú VIP személyszállításért felelős Mercedes-Benz mellett ebben a szezonban támogatóink közt üdvözölhetjük a Vodafone RED csapatát, akik a Mobilsofa által megálmodott és stílusos bútorokkal berendezett lounge térben izgalmas kitelepüléssel várják az eventre látogató közönséget. Ugyanebben a térben jelenik majd meg a Design Terminál képviseletében az VYF tervezőcsapatának különleges prezentációja is. A backstage-ben, a sminkek alapját ebben a szezonban az Omorovicza készíti elő, aki luxus bőrápoló termékeivel a leglázasabb munka közben is elkényezteti majd modelljeinket.


 
A Mercedes-Benz új flottájával karöltve jelentkezik az egyik leginnovatívabb cég, az UBER.

szöveg:sajtóközlemény




Ha tetszett a cikk, és szeretne előfizetni magazinunkra, itt teheti meg.

Kapcsolódó cikkek

2019. januárjában kerül sor a Budapesti Metropolitan Lab 2018 őszén indult projektjeinek záróeseményére.

Web:https://www.facebook.com/Budapesti-Metropolitan-Lab-1121448057918734/
Időpont:2019 Január 24. 18:00, Csütörtök
Hely:House of Ideas – Prezi HQ
Település:Budapest
Cím:Nagymező u. 54-56.

 

A Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) 2015-ben indult progresszív műhelye, a Budapesti Metropolitan LAB a digitális technológia változásaira reagálva, és annak trendjeit követve a különböző igényekre ad megoldásokat interdiszciplináris projektek megvalósításával. Fő célkitűzése a technológiai eredmények kreatív használata, innovatív művészeti lehetőségek kutatása, támogatása. Olyan közösségi tér, ahol fejleszteni és közösen tesztelni lehet az új ötleteket, és ami lehetővé teszi a folyamatos kísérletezést, valamint a hibrid műfajok megteremtését. A Budapesti Metropolitan Lab vezetője Dr. Seres Szilvia újmédia-művész, tudományos tanácsadó.

2019. január 24-én 18 órakor kerül sor a Budapesti Metropolitan Lab 2018 őszén indult projektjeinek záróeseményére. A projektek résztvevői az egyetem művészeti képzésének mesterszakos hallgatói (Animáció, Design- és művészetmenedzsment, Építőművész, Divat- és textiltervezés, Formatervező művész, Televíziós műsorkészítő, Tervezőgrafika).

A PREZENTÁCIÓKRÓL
 

Tilos a retro
Projektvezető: Frazon Zsófia
Vannak tárgyak, amelyek elveszítették emlékezetüket, mégis múzeumi gyűjteménybe kerülnek. Kik döntenek erről: muzeológusok vagy kívülállók? Egyetlen tárgyat válasszunk, vagy gondolkodjunk kollekcióban? A színelemzés és a kronológia segít-e megérteni egy korszakot? Miként adható hang és emlékezet a tárgyaknak?

Magyar Zene Háza
Projektvezető: Koroknai Zsolt DLA
A projekt célja a „Zenei-tér kiterjesztése” volt a múzeumtól a Public art területekig, UX design és installációs innovatív lehetőségek kutatásával Budapest legújabb zenei centrumához kapcsolódóan.
Köszönet: Batta András, Horn Márton

Országimázs történetek
Projektvezető: Dr. Seres Szilvia
Az országimázs napjaink egyre nagyobb jelentőséggel bíró multidimenzionális marketing fogalma. Mitől lehet jó egy országimázs? Milyen szinergia hatások erősítik vagy gyengítik? Mit gondol minderről az Y és a Z generáció?

1,5°PUNK
Projektvezető: Szilágyi Csilla
Vivienne Westwood Climate Revolution mozgalma inspirált bennünket, hogy felhívjuk a figyelmet a globális felmelegedés okozta problémákra. Betonból készített pecsétjeinkkel újrahasznosított anyagokra dolgoztunk a környezettudatosságot erősítve.
Köszönet: Szabó Eszter Ágnes, Bánki Ákos, Veres Balázs

Egy sima, egy fordított
Hogyan csináljunk social enterprise-t?

Projektvezető: Katona Éva
Minden hallgató megtanult kötni! Megnéztük, honnan indult ez a típusú kézimunka, mi volt a szerepe a különféle időszakokban. Hozzácsaptunk kommunikációs ismereteket, és így készült el a recept, hogy miként lehet egy anno mainstream, ma passzív társadalmi tudásból friss és mai brandet építeni.

Krampampuli
Projektvezető: Dr. Seres Szilvia
A résztvevők a Magyar Kereskedelmi és Vendéglátóipari Múzeum munkatársaival együttműködve a múzeum gyűjteményének feldolgozását és interpretálását tűzték ki célul, melynek eredményeképpen egy társasjáték született.
Köszönet: Kiss Imre, Kulich Júlia, Maczó Balázs, Németh Ádám

Kreativitás az előadóművészeten keresztül
Projektvezető: Ladjánszki Márta
A projekt közelebb hozta a táncművészetet a hallgatókhoz, hogy ezáltal gondolkozzanak térben, elrendezésben, mozgásban és együttműködésben, önkifejezési eszközeiket bővítve a szomatikus munkaformák, a kortárs- és kontakt tánc adta lehetőségekkel.

Karácsonyi üzenetek
Projektvezető: Papp Bojána
Bár az internet mindenki számára nyitott lehetőség, mégsem mindenki számára hozzáférhető. A projekt résztvevői célzott csoportoknak és külföldieknek biztosítottak lehetőséget rövid, videós üzenetek küldésére távol élő szeretteiknek.
www.karacsonyiuzenetek.hu

A prezentáción való részvétel ingyenes.

 


Hirdetés