2019. januárjában kerül sor a Budapesti Metropolitan Lab 2018 őszén indult projektjeinek záróeseményére.

Web:https://www.facebook.com/Budapesti-Metropolitan-Lab-1121448057918734/
Időpont:2019 Január 24. 18:00, Csütörtök
Hely:House of Ideas – Prezi HQ
Település:Budapest
Cím:Nagymező u. 54-56.

 

A Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) 2015-ben indult progresszív műhelye, a Budapesti Metropolitan LAB a digitális technológia változásaira reagálva, és annak trendjeit követve a különböző igényekre ad megoldásokat interdiszciplináris projektek megvalósításával. Fő célkitűzése a technológiai eredmények kreatív használata, innovatív művészeti lehetőségek kutatása, támogatása. Olyan közösségi tér, ahol fejleszteni és közösen tesztelni lehet az új ötleteket, és ami lehetővé teszi a folyamatos kísérletezést, valamint a hibrid műfajok megteremtését. A Budapesti Metropolitan Lab vezetője Dr. Seres Szilvia újmédia-művész, tudományos tanácsadó.

2019. január 24-én 18 órakor kerül sor a Budapesti Metropolitan Lab 2018 őszén indult projektjeinek záróeseményére. A projektek résztvevői az egyetem művészeti képzésének mesterszakos hallgatói (Animáció, Design- és művészetmenedzsment, Építőművész, Divat- és textiltervezés, Formatervező művész, Televíziós műsorkészítő, Tervezőgrafika).

A PREZENTÁCIÓKRÓL
 

Tilos a retro
Projektvezető: Frazon Zsófia
Vannak tárgyak, amelyek elveszítették emlékezetüket, mégis múzeumi gyűjteménybe kerülnek. Kik döntenek erről: muzeológusok vagy kívülállók? Egyetlen tárgyat válasszunk, vagy gondolkodjunk kollekcióban? A színelemzés és a kronológia segít-e megérteni egy korszakot? Miként adható hang és emlékezet a tárgyaknak?

Magyar Zene Háza
Projektvezető: Koroknai Zsolt DLA
A projekt célja a „Zenei-tér kiterjesztése” volt a múzeumtól a Public art területekig, UX design és installációs innovatív lehetőségek kutatásával Budapest legújabb zenei centrumához kapcsolódóan.
Köszönet: Batta András, Horn Márton

Országimázs történetek
Projektvezető: Dr. Seres Szilvia
Az országimázs napjaink egyre nagyobb jelentőséggel bíró multidimenzionális marketing fogalma. Mitől lehet jó egy országimázs? Milyen szinergia hatások erősítik vagy gyengítik? Mit gondol minderről az Y és a Z generáció?

1,5°PUNK
Projektvezető: Szilágyi Csilla
Vivienne Westwood Climate Revolution mozgalma inspirált bennünket, hogy felhívjuk a figyelmet a globális felmelegedés okozta problémákra. Betonból készített pecsétjeinkkel újrahasznosított anyagokra dolgoztunk a környezettudatosságot erősítve.
Köszönet: Szabó Eszter Ágnes, Bánki Ákos, Veres Balázs

Egy sima, egy fordított
Hogyan csináljunk social enterprise-t?

Projektvezető: Katona Éva
Minden hallgató megtanult kötni! Megnéztük, honnan indult ez a típusú kézimunka, mi volt a szerepe a különféle időszakokban. Hozzácsaptunk kommunikációs ismereteket, és így készült el a recept, hogy miként lehet egy anno mainstream, ma passzív társadalmi tudásból friss és mai brandet építeni.

Krampampuli
Projektvezető: Dr. Seres Szilvia
A résztvevők a Magyar Kereskedelmi és Vendéglátóipari Múzeum munkatársaival együttműködve a múzeum gyűjteményének feldolgozását és interpretálását tűzték ki célul, melynek eredményeképpen egy társasjáték született.
Köszönet: Kiss Imre, Kulich Júlia, Maczó Balázs, Németh Ádám

Kreativitás az előadóművészeten keresztül
Projektvezető: Ladjánszki Márta
A projekt közelebb hozta a táncművészetet a hallgatókhoz, hogy ezáltal gondolkozzanak térben, elrendezésben, mozgásban és együttműködésben, önkifejezési eszközeiket bővítve a szomatikus munkaformák, a kortárs- és kontakt tánc adta lehetőségekkel.

Karácsonyi üzenetek
Projektvezető: Papp Bojána
Bár az internet mindenki számára nyitott lehetőség, mégsem mindenki számára hozzáférhető. A projekt résztvevői célzott csoportoknak és külföldieknek biztosítottak lehetőséget rövid, videós üzenetek küldésére távol élő szeretteiknek.
www.karacsonyiuzenetek.hu

A prezentáción való részvétel ingyenes.

 


Hirdetés