Hirdetés

A magyar vásárlók szerint a Terrán képviseli a legmagasabb minőséget a tetőcserepek között a svájci székhelyű, független ICERTIAS szervezet által végzett piackutatási adatok alapján.

A több mint 100 éves vállalat termékeinek magas színvonalát a tavaly negyedik alkalommal elnyert Best Buy Award, valamint a Hazai Termék védjegy is igazolja. A cég a betontechnológiában szerzett évszázados tapasztalatával, az alkalmazott innovációkkal, a zöld eljárásokkal, továbbá a folyamatos fejlesztésekkel kompromisszummentes megoldásokat kínál vevőinek, amelyekben a funkcionalitás és az esztétikum ötcsillagos szinten találkozik.

A vásárlói döntések során a márkabizalom az egyik leginkább meghatározó tényező, amelynek eléréséhez hosszú, kitartó, a márkaértékeket és a vásárlói igényeket mindig szem előtt tartó munkára van szükség. A Terrán eredményessége annak köszönhető, hogy a legmodernebb gyártástechnológiát a legmagasabb szintű szakértelemmel párosítja a vevők elvárásaival összhangban. Ez tükröződik azokban az elismerésekben,
amelyeket a fogyasztók körében végzett felmérések alapján ítélnek oda független szervezetek.

A kimagasló minőség védjegyével, az arany QUDAL®-lal azokat a brandeket tünteti ki az ICERTIAS, amelyeket a válaszadók adott kategóriákban a legszínvonalasabbnak tartanak. A piackutatási eredmények alapján Magyarországon a Terrán tetőcserepek érdemelték ki az ötcsillagos tanúsítványt. A több mint 100 éves vállalat termékeinek nívóját a tavaly negyedik alkalommal elnyert Best Buy Award, valamint a Hazai Termék védjegy is igazolja.

A 20 országra kiterjedő, reprezentatív mintán alapuló QUDAL® felmérések célja, hogy iránytűként segítsenek a fogyasztóknak eligazodni a kínálatban, és felhívják a kiemelkedő termékekre és szolgáltatásokra a figyelmet.

„A sikert számtalan mérőszám alapján skálázhatjuk, azonban a vevők visszajelzései egzakt viszonyítási pontot jelentenek, ha termékeket vagy szolgáltatásokat értékelünk. Különösen nagy becsben tartjuk az olyan kitüntetéseket, amelyeket ténylegesen kizárólag a vásárlók véleményére építve ítélnek oda” – mondta Tóth Szabolcs regionális marketingigazgató.

Forrás: Sajtóinformáció




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Valóban zöld márka, vagy csak annak mutatja magát?

Valóban zöld márka, vagy csak annak mutatja magát?

Újrahasznosított műanyag, fairtrade kávé, napelemek, energiatakarékos égők – valóban zöld mind?

Súlyos probléma lehet a csapvíz ólomtartalma, de van rá megoldás

Súlyos probléma lehet a csapvíz ólomtartalma, de van rá megoldás

Ideje tiszta vizet önteni a pohárba – mondja a kérdéssel foglalkozó vegyészmérnök és épületminősítési szakember.

Hörmann ajtók a Móradombi uszodában

Hörmann ajtók a Móradombi uszodában

Profi és amatőr sportolókat, de tanulókat is vár az intézmény.

Hirdetés