Az Elevate Studio alapítói készítették többek között a Brain Bar 2019-es kampányának arculatát is.

Az Elevate Studio még csak pár éve alakult, de már most nagyon izgalmas projektekben vesznek részt, nekik köszönhető például a Brain Bar 2019-es kampányának arculata is. Míg az elején közös ingyenes email címről dolgoztak, most a tudatos növekedés időszakába érkeztek. Az alapítókkal, Horváth Zoltánnal és Paris Noble-lel a hyperandhyper készített interjút.

A két alapító másfél-két éve dolgozik együtt, közös szakmai útjukat a Dank Skates projekttel kezdték. Közösen találták ki a koncepciót, amely során

egy hazai gördeszka manufaktúrával karöltve, kvázi a nulláról indulva hoztak létre egy olyan magyar márkát, ami grafikailag szakít az „ortodox” deszkás hagyományokkal, és megállja a helyét a nemzetközi piacon is.


A hatékony és inspiráló közös munka elvezetett az Elevate megalapításához, amelyben ketten tulajdonosok, és jelenleg 4-5 freelancerrel dolgoznak együtt. Az Elevate székhelye Győrben van, a munkákat illetően jelenleg elsősorban a dunántúli régiót célozzák meg, mert úgy látják, hogy piaci szempontból kiaknázatlan része az országnak. Ha minden jól megy, akkor a közeljövőben létrejön egy stratégiai partnerség az amerikai piacon is. A cég portfóliójában a stratégia és a design egyensúlyban van egymással, Paris viszi a stratégiai részt, Zoli pedig a grafikát.

„Rendkívül fontos lépés számunkra, hogy már az elején megbizonyosodjunk arról, valóban tudunk-e segíteni az ügyfeleinknek. Nem értünk egyet azokkal a ’tukmáló’ cégekkel, akik szerint komoly üzleti és brand stratégiai problémákat egy új logóval kell, illetve lehet megoldani. Mi nem azok a srácok vagyunk.”

Ez a hozzáállás tükrözi a küldetésüket és a nevüket is: szeretnék „felemelni” (Elevate) a vállalkozásokat. Olyan projektekben vesznek részt, amelyekkel ők is tudnak azonosulni, és így szoros partnerségben, hosszú távon is működőképes lehet a kooperáció. A már említett gördeszka manufaktúra mellett mostanra az ügyfeleik között tudhatják a Brain Bar-t, de ők tervezték a győri Richter János Hangverseny- és Konferenciaterem arculatát is. 

Pár napja kitettek az Instagram oldalukra egy, a koronavírusra reflektáló posztot, amelyben azt a kérdést feszegetik, hogy a járvány vajon bedönti-e cégeket. A poszt nem volt öncélú, elindítottak egy olyan ingyenes online tanácsadást, amelyben segítséget nyújtanának azoknak a vállalkozásoknak, amelyeket nehéz helyzetbe sodort a koronavírus járvány. A karanténban mindemellett saját céges dolgaikkal is foglalkoznak, az elkövetkezendő időkben lehetőségük lesz elgondolkodni az Elevate növekedési stratégiáján, és szeretnének bevonni új tehetségeket a munkafolyamatainkba.




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Ernyőarculat egységesíti Budapest és a fővárosi cégek megjelenését

Ernyőarculat egységesíti Budapest és a fővárosi cégek megjelenését

Az új arculat megtervezőjét több mint 40 pályamű közül választották ki.

Komoly üzleti és stratégiai problémákat egy új logóval nem lehet megoldani

Komoly üzleti és stratégiai problémákat egy új logóval nem lehet megoldani

Az Elevate Studio alapítói készítették többek között a Brain Bar 2019-es kampányának arculatát is.

Digitális homlokzattal erősítik a kulturális identitást

Digitális homlokzattal erősítik a kulturális identitást

Felipe Pantone munkái eredendően is elég merészek, de különösen ilyen méretben: ezúttal egy buffalói koncertterem homlokzatát gondolta újra.  
Hirdetés