Hirdetés

Csuth Péter grafikus eljátszott a gondolattal és megtervezte őket.

Hirdetés

Budapest a kocsmák, romkocsmák, pubok, italozók városa. Mindenkinek van egy jó sztorija a helyekről, mindenki kötődik hozzájuk valamilyen formában, legyen fiatal vagy idős, hazai vagy külföldi, budai vagy pesti. De nem csak nekünk vannak történeteink a kocsmákról, hanem ezeknek a helyeknek is megvan a maguk históriája, karaktere, egyénisége, amelyekhez Csuth Péter grafikus tervezett címkéket. 
Kertem

Vajon milyen lenne az A38 vagy a Béla emberként? - tette fel a kérdést Csuth Péter grafikus, amelyre a választ ugyan pontosan nem tudja, de továbbvitte a gondolatmenetet azzal, hogy milyen lenne ha az általa összegyűjtött 14 különböző hely saját sört készítene és ezek mindegyikének az adott helyhez illő címkéje lenne.

A tervezés során az volt a célja, hogy az egyes helyszínek hangulatai, vizuális megoldásai visszaköszönjenek a fiktív sör címkéjén is, és mindegyik jól tükrözze a hely karakterisztikáját. A grafikus Budapest Label Tour válogatásába az A38 Hajó, a Beat On The Brat, a Béla, a Doboz, a Dürer Kert, a Dzzs, a Kertem, a Központ, a Klub Vittula, a LÄRM, a Skål, a Neked Csak Dezső, a Szimpla Kert és a Telep került be. 




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Tégláról téglára építettek vissza egy ledózerolt százéves londoni kocsmát

Tégláról téglára építettek vissza egy ledózerolt százéves londoni kocsmát

A törmelékeiből támadt fel a londoni Carlton Tavern.

Új szintre lépett a city branding Magyarországon

Új szintre lépett a city branding Magyarországon

Kaposvár új, egységes arculatára napok alatt felfigyeltek külföldön is: Kiss Miklós munkája Best of Behance lett.

Hogyan termel egy logó évi ötmillió dollárt egy városnak?

Hogyan termel egy logó évi ötmillió dollárt egy városnak?

Még a betűtípus írásjeleinél is felhasználták a város jellegzetes épületeit, helyszíneit.

Hirdetés