Hirdetés

Szezonvégi meglepetés akciók az Erzsébet téren.

Közel száz hazai tervező vár az Erzsébet téren az idei utolsó szabadtéri WAMP design vásáron, szeptember 8-án. Nem csak azért érdemes kinézni, mert idén most utoljára találkozhattok teljes létszámban kedvenc alkotóitokkal a napernyők alatt, hanem azért is, mert szezonvégi meglepetés akciókkal is készülnek a kiállítók.

Aki mégis lemaradna, még szeptember 15-én pótolhatja, ugyanis a nagy érdeklődésre való tekintettel idén másodszor is megrendezik a nagy sikerű Piacok Napja kezdeményezést, amelyen az Erzsébet tér, egy hatalmas közösségi piaccá változik. Az esemény főszervezője a fogyatékkal élők esélyegyenlőségét támogató Nem Adom Fel Alapítvány és a Hello Piac, melynek a WAMP is rendszeres résztvevője és támogatója.

A Piacok Napja része a korábban indult „Kezdjetek szeretni” elnevezésű programsorozatnak, amelynek célja

egy olyan társadalmi szemléletformálás, amely előterébe helyezi az emberi kapcsolatok megerősítését, és amelynek legfontosabb zászlóvivői a fogyatékossággal élő emberek. Fő célja, a fogyatékossággal élő emberek által készített magas színvonalú termékek népszerűsítése.

Szeretnénk beintegrálni kínálatukat a sikeres piacok hasonló termékei közé, mert ugyanolyan értéket és minőséget képviselnek, de mégsem kapják meg azt a teret és figyelmet, amelyre méltóak lennének.

A nap folyamán ADOMÁNYGYŰJTÉST is fogunk tartani, a Nem Adom Fel Alapítvány által üzemeltetett Nemadomfel házak (Pánd, Szendrőlád, Martonyi) gyermekeinek. A szeptemberi iskolakezdésre való tekintettel, írószereket, füzeteket, színezőket, kreatív/kézműves kellékeket, alapvető tisztálkodási szereket/csomagokat várunk.

A szeptember hónapban vásárolt egyedi WAMP design pólók és Tipton Eyeworks limitált szériás szemüvegtokok teljes összegével a Nem Adom Fel Alapítványt támogatjuk. A termékek megvásárolhatóak a szeptember 8-i WAMP design vásáron, valamint online is rendelhetőek a wamp@wamp.hu címen.

Szeptemberben a Hónap tervezője White Lemon - Smartwear for Women

„A White Lemon egy késői ’szerelemgyerek’, amibe remélhetőleg a legjobb került, kerül belőlem. Húsz év kihagyás után kezdtem újra foglalkozni a tervezéssel, ezúttal már kivitelezőként is” – meséli Bojti Szilvi a márka tervezője. A koncepció a mozgalmas életet élő, az egyszerű letisztultságot kedvelő városi nő viseletének megalkotása volt, aki adott esetben biciklivel is közlekedhet, és nem kell megalkudnia, választania, hogy csinos legyen, vagy kényelmes, praktikus.

A gyerek- és kutyabarát rendezvények Facebook-eseményét itt találod.




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Magyar fejlesztés az észrevétlen kulcstartó

Magyar fejlesztés az észrevétlen kulcstartó

Farkas Dániel és Csortán Beáta olyan kulcsrendezõ megoldást kerestek, mely teljesen belesimul a zsebbe.

Szürkeállomány - Alberto Vasquez díjat nyert

Szürkeállomány - Alberto Vasquez díjat nyert

Évközi egyetemi feladatnak indult, nemzetközi siker lett Alberto Vasquez (igenDESIGN) Gris címû munkája. 

Macifalva

Macifalva

Nem túlzás azt mondanunk, hogy Antal Balázs (BAANTAL) minden munkájával képes meglepetést okozni.

Hirdetés