Jubileumi reggeliző termékcsaláddal ünnepel a Russell Hobbs. (X)

Hirdetés

Éppen hatvan évvel ezelőtt dobta piacra Bill Hobbs és Peter Russell az első automata elektromos vízforralót, amivel megalapozták a róluk elnevezett márka sikerét.
A jubileumot egy limitált szériás reggeliző termékcsaláddal ünnepli a vállalat. A Legacy (Örökség) névre hallgató, háromféle; rozsdamentes acél, piros és fekete kivitelben készült kollekcióhoz a vízforralón kívül kenyérpirító és kávéfőző tartozik. A vízforraló különleges kialakítású füle és fedelének fogantyúja hatvanas számot formál, egyértelmű utalásként a vízforralók elterjedésének elmúlt évtizedeire.

fotó © Russell Hobbs

Az új Legacy vízforraló a nosztalgikus formát ötvözi a legmodernebb technológiával. A klasszikus teáskannára emlékeztető külső az ergonomikusan kialakított, hatvanas számot formázó fogantyúkkal igazi dizájntárggyá teszi. Ugyanakkor energiatakarékos és nem egész egy perc alatt felforral egy csésze vizet. Cseppenésmentes kiöntője és egész kialakítása a kényelmes használatot szolgálja, amivel a modern konyha alapdarabja lehet.
A kenyérpirítóval és kávéfőzővel kiegészült Russell Hobbs Legacy kollekció a márka örökségének állít emléket a dizájn és a technológiai újítások párosításával, ezzel ünnepelve az egyik leggyakrabban használt háztartási eszköz, a vízforraló hatvan éve tartó páratlan sikerét.

fotó © Russell HobbsA Russell Hobbs márkát két brit fejlesztőmérnök, Bill Russell és Peter Hobbs alapította meg saját tervezésű, melegen tartó funkciójú kávéfőzőjükkel 1952-ben. Aztán a vízforraló következett, és hamarosan az egész háztartási kisgép-palettával piacra léptek. A Russell Hobbs termékek jó minőségűek, modernek és innovatívak, egyszerűen kellemesebbé teszik a mindennapokat. Az első korty reggeli kávé, a frissen vasalt ing illata vagy egy családi körben elköltött vacsora az élet apró, de annál fontosabb örömei, amelyekhez a Russell Hobbs készülékek is hozzájárulnak. 2010 novembere óta a márkát világszerte a Spectrum Brands Group forgalmazza. (x)

szöveg:sajtóközlemény




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

A digitalizáció már a konyhánkban van

A digitalizáció már a konyhánkban van

Újszerű gasztronómiai élmények a NEFF Home Connect készülékeivel.

Latin amerikai életérzéssel robban be áprilisban az IKEA

Latin amerikai életérzéssel robban be áprilisban az IKEA

Az új kollekció, az ÖMSESIDIG a latin-amerikai életérzést ünnepli.

Helyhéjak: a város téri és közösségi formái mint a művészet valósága | Urbanum meets OCTOGON

Helyhéjak: a város téri és közösségi formái mint a művészet valósága | Urbanum meets OCTOGON

Kulcsár Géza írása a Formák az építészetben aktuális tematikánk kapcsán – egy csoportos kiállítás elé.

Hirdetés