Hirdetés

Több mint 200 ezer otthonban készül METOD konyhában a reggeli: 10 éve vezette be az IKEA a termékcsaládot

2014-ben hajtotta végre az IKEA eddigi történetének legnagyobb választékcseréjét, amikor egyetlen éjszaka alatt állt át a FAKTUM-ról a METOD termékcsaládra. A konyharendszer a megújult vásárlói igényekre reagált, és bevezetése óta töretlen népszerűségnek örvend: az elmúlt tíz évben az IKEA összesen 212 ezer METOD-konyhát értékesített Magyarországon.

A konyha ma már több, mint ételkészítésre használt terület. A főzés gyakran közös családi program, a konyha pedig sokszor tölti be az étkező szerepét is, ahol a családtagok beszélgetnek, dolgoznak, vagy a gyerekek írják a házi feladatukat, miközben a vacsora készül.  A konyhák új szerepe a vásárlói igényeket is megváltoztatta. Erre reagált az IKEA, amikor 2014-ben átállt a METOD termékcsaládra, és egyetlen éjszaka alatt mintegy 1100 új terméket vezetett be az áruházaiban.

Konyhabútoraival a svéd bútoráruházlánc egy megfizethető, ám tartós és sokféleképpen variálható lehetőséget kínál a vásárlóknak – egy konyhát, amely minden otthonhoz illeszkedik, és amiben generációk nőhetnek fel. A METOD bútorrendszer 16 ezer különböző kombinációs lehetőséget nyújt a vásárlóknak, az elemek magas minőségének köszönhetően pedig hosszútávra tervezhetnek, amelyet a termékre szóló 25 éves garancia is bizonyít.


Ahogyan nincs két egyforma család, úgy nincs két egyforma „tökéletes konyha” sem. Az ideális konyhaszekrény más és más lehet attól függően, hogy a konyhát hányan és mire használják, mekkora a hely, vagy milyen gépeket szeretnénk. Az IKEA ezért úgy alakította a METOD rendszert, hogy azt mindenki a saját igényeihez igazíthassa. A termékcsaládban egyaránt megtalálhatóak hagyományos és minimalista bútorok, valamint az ezek közötti átmenetet képező stílusok, az új fajta anyagok használata pedig megfelel az IKEA fenntarthatóság és újrahasznosítás támasztotta jövőbeni elvárásainak.

Variálhatóságuknak, sokoldalóságuknak és tartósságuknak köszönhetően az új konyhaszekrények népszerűek lettek az IKEA vásárlóinak körében. Ami a konyhaszekrények színét illeti, a magyarok a klasszikus, letisztult árnyalatokat részesítik előnyben: a 2023-as pénzügyi évben  a legnépszerűbb szín a fehér volt (51%), ezt követi a törtfehér (31%), majd a bézs (6%). A színes konyhaszekrények közül a legtöbben a zöld árnyalatot választották (6%).


A METOD konyhát a szekrényektől a fogantyúkig a vásárlók tervezhetik meg az IKEA 3D-s konyhatervezőjében, de természetesen továbbra is igénybevehető szakmai segítség például az IKEA pécsi és debreceni Tervezőstúdióiban. Az online vagy áruházi 90 perces tanácsadás során egy konyhaszakértő segít a jól működő, praktikus, egyedi igényekre szabott konyha megtervezésében.
 

Forrás: sajtóanyag




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Erdőt vásárolt az IKEA

Erdőt vásárolt az IKEA

Így megakadályozza az erdőirtást, és még a helyi vállalkozásokat is támogatja.

Így teljes az ünnep: mézeskalács-bútorok az Ikeától

Így teljes az ünnep: mézeskalács-bútorok az Ikeától

Imbuszkulcsot nem mellékelnek hozzá, de a leírása ugyanolyan, mint a valódi bútoroké.

Megrázó kisfilmet készített az IKEA a családon belüli erőszakról

Megrázó kisfilmet készített az IKEA a családon belüli erőszakról

AZ IKEA a Nők A Nőkért Együtt az Erőszak Ellen Egyesülettel (NANE) közös kampányának keretében.

Hirdetés