Magyarország első branded residence lakóépülete új korszakot nyit az ultraprémium lakások piacán.

Hirdetés

A Market Asset Management Zrt. (MAM) bejelentette, hogy megállapodást kötött a világszerte ismert Marriott Internationallel. Ennek eredményeként a Körszállóban valósul meg Magyarország első branded residence fejlesztése, amely a Marriott Residences Budapest nevet viseli. Ennek köszönhetően a Körszálló lesz az első olyan hazai lakóépület, amelyet egy globálisan elismert szállodamárka üzemeltet, új fejezetet nyitva ezzel a hazai prémium ingatlanpiacon. Az új Körszálló kivitelezője, a Market Építő Zrt. idén nyáron kezdi el a munkát, az első lakók pedig várhatóan 2027 negyedik negyedévében költözhetnek be.

Bemutatkozik egy új lakóingatlan-forma Magyarországon

A branded residence „egy olyan lakóingatlan, amely – általában a tervezés és a szolgáltatások révén – egy jól ismert márkához kötődik”. Ezek a márkák nem csupán a nevüket adják a projektekhez, hanem szigorú minőségi és üzemeltetési sztenderdeket is meghatároznak. A MAM és a Marriott International együttműködésének köszönhetően a Marriott Hotelekben világszerte megszokott szolgáltatási színvonal fémjelzi majd a Marriott Residences Budapestet is. A modell népszerű a prémium ingatlanok iránt érdeklődő vásárlók körében világszerte – a Közel-Kelettől Amerikán át Ázsiáig és Európáig–, és most először jelenik meg Magyarország fővárosában is.

„Több világcég is versengett ezért a lehetőségért. A Marriott International egy rendkívül erős tenderben lett végül a győztes. Szigorú sztenderdjeik garantálják, hogy a megújuló ikonikus épület a prémium élmény és szolgáltatások legmagasabb nemzetközi szintjét képviseli majd. Egy sikeres branded residence csak egy igazán különleges és egyedi épületben működhet. A hatalmas érdeklődés ezért egyben a megújuló épület terveinek és a Market magas minőségű kivitelezéseinek elismerése is” – mondta Scheer Maximilian, a MAM Zrt. projektvezetője, aki a tárgyalásokat vezette.

Az épület új formájában 48 exkluzív, panorámás rezidenciát kínál a leendő tulajdonosok számára, akik már az idei évben megkezdhetik az előjegyzést. A lakók kényelmét többek között wellness- és fitneszterület, concierge szolgáltatás, 24 órás biztonsági szolgálat, mozi, tárgyaló, közösségi munkatér és privát bár biztosítja.

A tulajdonlással együtt jár a hozzáférés az ONVIA-hoz, a Marriott International tulajdonosi elismerési platformjához, amely olyan kiváltságokat is magában foglal, mint a Marriott Bonvoy Elite státusz. A nemzetközi tapasztalatok alapján, az ilyen ingatlanok jellemzően 20-30%-os prémiummal kelnek el a hasonló, de nem branded luxusingatlanokhoz képest.

„A Market Asset Management stratégiájának középpontjában az egyedi, értéknövelő fejlesztések állnak. Ez a fejlesztés tökéletesen illeszkedik a portfóliónkba, és tovább erősíti a pozíciónkat a prémium ingatlanok piacán” – mondta Makra Sándor, a Market Asset Management Zrt. vezérigazgatója.

„Olyan ikonikus projekteket keresünk, mint a Körszálló, ahol a BEM Centerhez hasonlóan ismét bizonyíthatjuk, hogy a történelmi örökség és a világszínvonalú, modern minőség ötvözésével képesek vagyunk időtálló értéket teremteni. Rendkívül büszkék vagyunk arra, hogy elhozhatjuk Magyarországra a Marriott Residences márkát. A Marriott-tal való együttműködés egyúttal a magyar piacba és Budapest vonzerejébe vetett erősödő nemzetközi bizalmat is tükrözi” – tette hozzá Balassa László, a Market Asset Management ingatlanfejlesztési vezérigazgató-helyettese.

Évtizedek óta a budai látkép meghatározó eleme a budapesti Körszálló, amely mára erősen leromlott, műszakilag elavult állapotba került. A Market Asset Management beruházásának célja nem csupán egy modern lakóépület létrehozása, hanem a teljes környezet rehabilitációja is.

Az épületet a legmodernebb, 21. századi műszaki és fenntarthatósági megoldásokkal szerelik fel. Energiaellátását gázfelhasználás nélkül, talajszondás hőszivattyús rendszerrel biztosítják, ami közel zéró karbonkibocsátású üzemeltetést tesz lehetővé. Az épület előtti felszíni parkoló helyén egy új, nyilvános zöld park létesül. A lakók autói egy új mélygarázsba kerülnek, ezzel is növelve a zöldfelületek arányát. Az értékesítést a Market Asset Management menedzseli, az előregisztráció a lakásokra 2025 szeptemberében indul.

Forrás: Sajtóinformáció




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

A Párisi Udvar felér egy időutazással

A Párisi Udvar felér egy időutazással

Korok és stílusok, fantázia és valóság, élő munka és százéves high-tech alkot lélegzetelállító elegyet.

Nívós díjat kapott a BudaPart GATE irodaház

Nívós díjat kapott a BudaPart GATE irodaház

Az Év Tervezett Kereskedelmi Projektje 2019 elismerést kapta az Év Irodája versenyen.

Indul a BMW-gyár felvonulási területének kiépítése

Indul a BMW-gyár felvonulási területének kiépítése

Konténervárost épít a Market Debrecenben.

A Párisi Udvar felér egy időutazással

A Párisi Udvar felér egy időutazással

Korok és stílusok, fantázia és valóság, élő munka és százéves high-tech alkot lélegzetelállító elegyet.

Nívós díjat kapott a BudaPart GATE irodaház

Nívós díjat kapott a BudaPart GATE irodaház

Az Év Tervezett Kereskedelmi Projektje 2019 elismerést kapta az Év Irodája versenyen.

Indul a BMW-gyár felvonulási területének kiépítése

Indul a BMW-gyár felvonulási területének kiépítése

Konténervárost épít a Market Debrecenben.

A Párisi Udvar felér egy időutazással

A Párisi Udvar felér egy időutazással

Korok és stílusok, fantázia és valóság, élő munka és százéves high-tech alkot lélegzetelállító elegyet.

Nívós díjat kapott a BudaPart GATE irodaház

Nívós díjat kapott a BudaPart GATE irodaház

Az Év Tervezett Kereskedelmi Projektje 2019 elismerést kapta az Év Irodája versenyen.

Indul a BMW-gyár felvonulási területének kiépítése

Indul a BMW-gyár felvonulási területének kiépítése

Konténervárost épít a Market Debrecenben.

Hirdetés