​Alternatív meghajtású hajó a Balatonra.

Hirdetés

A balatoni régió közlekedésének fejlesztése igen aktuális kérdés. A vízi, és a tó körüli közlekedési rendszert egy környezetkímélő, elektromos meghajtású, kölcsönözhető hajókból álló flottával, a BALABO-val egészíti ki Sarodi Flóra Zsuzsa diplomaterve.

A szolgáltatás hajótípusa a Zádor 22, amely 7 m hosszú, tehát hajóvezetői engedély nélkül használható. A 3 célcsoport igényeinek figyelembe vételével egy olyan fedélzetet alakítottam ki, amely variálható, és követi a Design For All szemléletet.

A hajó jellegzetessége az orrtól induló, az egész testet körülölelő, síkokkal tagolt forma, ami a hajó faránál korlátban végződik.

témavezető: Koós Pál

konzulens: Cosovan Attila

forrás: MOME

 




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Csomay Zsófia és posztumusz Reimholz Péter kapta a 15. Moholy-Nagy-díjat

Csomay Zsófia és posztumusz Reimholz Péter kapta a 15. Moholy-Nagy-díjat

A tavaly elmaradt, de most, november 11-én megvalósult átadó alkalmával több korábbi és idei Moholy-Nagy-díjas méltó ünneplésére kerülhetett sor. 

A STADA új irodája az Agora Towerben

A STADA új irodája az Agora Towerben

A népszerű open space és coworking terek, valamint ezek multifunkciós jellegének erősítése volt a cél a kivitelezés során.

Lakhatás, ahogy mi látjuk

Lakhatás, ahogy mi látjuk

A MOME Építészeti Intézet kiállítása a FUGÁban.

Hirdetés